shimano tribal xtr-a specimen

Moderatori: gor965, florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
ronn
junior
junior
Mesaje: 5
Membru din: 19 Mai 2009, 15:48

shimano tribal xtr-a specimen

Mesaj de ronn » 25 Mai 2009, 23:20

Sunt un amator inrait in pescuitul crapului pe balti si vreau sa-mi achizitionez 4 lansete de la shimano tribal xtr-a specimen de 3lb iar lungimea inca nu m-am hotarat,cu mulinete Big Baitraitunner lc sau Power Aer xt 10000,senzori Fox Eos r,rodpod Daiwa.Vreau sa mentionez ca pana acum am practicat pescuitul la pluta sau la fund pt peste mic (cares,rosioara,etc)dar din greseala recent am prins un crap de 9 kg pe care al mai visez din cand in cand si vreau sa ma perfectionez in a prinde si mai mare.Aceste ustensile asi merita bani si nu cumva fac un pas prea mare in ustensile de pescuit?Va multumesc anticipat si sper sa primesc mesaje cu sugestiile voastre.Pe curand si fir intins!

gor965
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5455
Membru din: 20 Noi 2007, 20:17
Localitate: Calarasi
Contact:

Re: shimano tribal xtr-a specimen

Mesaj de gor965 » 26 Mai 2009, 09:07

Pasul ce vrei sa-l faci nu e mare ...este ENORM !!! Sculele ce le vrei sunt de top (mai putin rodpodul Daiwa...daca ziceai Solar erai in pas cu restul echipamentului ! :D ) dar atentie ,nu echipamentul de-o caruta de bani prinde peste ! Conteaza nada ,locul ,pescarul ...o sa vezi cum e pe parcurs ...pescuitul la crap ,e boala grea ! :))
Varga sa fi fost din fier...ce brand aveam !!!

Imagine

Avatar utilizator
ronn
junior
junior
Mesaje: 5
Membru din: 19 Mai 2009, 15:48

Re: shimano tribal xtr-a specimen

Mesaj de ronn » 29 Mai 2009, 00:59

gor965 scrie:Pasul ce vrei sa-l faci nu e mare ...este ENORM !!! Sculele ce le vrei sunt de top (mai putin rodpodul Daiwa...daca ziceai Solar erai in pas cu restul echipamentului ! :D ) dar atentie ,nu echipamentul de-o caruta de bani prinde peste ! Conteaza nada ,locul ,pescarul ...o sa vezi cum e pe parcurs ...pescuitul la crap ,e boala grea ! :))