Lanseta Hakuyo Advance 3,90
Moderatori: gor965, florentiniuga
- Pilbak Levente
- senior
Lanseta Hakuyo Advance 3,90
Salut!As dori ceva informatii despre aceste lansete daca le are careva cum se comporta in aruncare si drill si rezistenta in timp.Mentionez ca sunt cam incepator in pescuitul crapului si pana acum am avut doar telescopice si as lua acum aceste lansete deoarece au un pret acceptabil ca sunt in criza si numai atat pot sa investesc in lansete deocamdata
- Pilbak Levente
- senior
Re: Lanseta Hakuyo Advance 3,90
Nimeni nu a utilizat aceste lansete?Sunt mai bune decat Energoteam President dx-kevlar 3,90 din doua bucati?
nu sunt mai bune, parerea mea, nu am avut nici una nici alta, deci nu tin cu nici una dar hakuio banuiesc ca merge pt inceput, sunt lansete f bune, si au si un pret mic, max 150lei
eu am Hakuyo Advance 3,9 m acum(2 partide) - nu sunt fenomenale dar sunt ok,la pretul la care sunt....
kevlar am avut ,dar de 3,6 m
concluzie: ma impac mai bine cu Hakuyo(pot intra mai tare in ele)
am pe ele Okuma PL 865Incepator scrie:eu am Hakuyo Advance 3,9 m acum(2 partide) - nu sunt fenomenale dar sunt ok,la pretul la care sunt....
- Pilbak Levente
- senior
@incepator
Am vazut ca ai avut si Mtx uri ?Cum ti s-au parut fata de advance?
Am vazut ca ai avut si Mtx uri ?Cum ti s-au parut fata de advance?
mtx au fost de 3,6 m si au costat 170 ron iar advance au costat 110 ron(au si garantie0
nu pre sunt diferente ,doar la lungimea lanseului(okumele le-am mutat de pe mtx pe advance)
deci acum mai castig ceva zeci de m la lansare
nu pre sunt diferente ,doar la lungimea lanseului(okumele le-am mutat de pe mtx pe advance)
deci acum mai castig ceva zeci de m la lansare
zeci de metri ? dar ce faci marius ai trecut si la un regim de culturisti ? hai cativa metrii ...dar zeci de metrii inseamna cel putin de la 20 de m in sus
da,chiar 25 m
nu crezi? nu ai idee cit te ajuta un 30 cm in plus la lanseta.
- Pilbak Levente
- senior