Zona Brasov
Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman
- cristibuzgo
- utilizator
Re: Zona Brasov
Salutare tuturor! In sfarsit am dat si eu de un forum cu pescari brasoveni activi !Pacat ca nu am gasit forumul mai repede ca as fi venit si eu la "casting contest" ... in fine ... sper sa ne intelegem bine de acum incolo si sa ma primiti si pe mine in "clubul" vostru ... Toate cele bune :D
- Azi, draga mea, n-am pescuit nimic.
- Stiam, iubitule, ai uitat banii acasa.
- Stiam, iubitule, ai uitat banii acasa.
Bine ai venit....toata lumea e bine venita.....
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
Se pare ca vremea a tinut cu noi cat de cat.
Deci la 11 in spate la Carrfouar
Lista:
1.Ovidiu
2.Laurentiu
3.TerrorDmc
4.Rares
5....mai asteptam
Deci la 11 in spate la Carrfouar
Lista:
1.Ovidiu
2.Laurentiu
3.TerrorDmc
4.Rares
5....mai asteptam
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
TerrorDMC scrie:Deci ? Ce facem ?
Vedem cine mai vine.Pe la 9 stabilim fix ce facem.Dar parerea mea ca putem iesi
Sincer.....nu am fost niciodata in spate la Carrefour. Dar din cate stiu eu nu trece calea ferata foarte aproape de magazin ? Sau ma insel eu ?
Nascut sa pescuiesc ...... fortat sa muncesc !!!!
Fac eu imediat o poza pe Google Earth sa vedem ce si cum
- rares_giurgiu
- membru activ
mai tre sa avem grija la liniile de curent ca nu cred ca are cineva chef de un gratar asa de dimineata
LA TOTI NII GREU...................... DA' NU LA FEL!!!!!!!
Da da...deci ne vedem la 11rares_giurgiu scrie:mai tre sa avem grija la liniile de curent ca nu cred ca are cineva chef de un gratar asa de dimineata
Eu ma bag la o baie buna si dupa incep sa ma echipez...o sa mai intru odata inainte sa plec
- rares_giurgiu
- membru activ
Ovidiu , daca mai intri pe forum pina sa pleci spre intilnire sa nu uiti de plumb si de degetar