Buna ziua.
Am si eu o problema si in acelasi timp niste intrebari.Acum o saptamana si ceva am cumparat de la un magazin on-line o lanseta spod(carp expert).Neputand sa o verific la primire,decat dupa ce am platit-o,am constatat ca lanseta are ceramica sparta la doua inele si primului element ii lipseste o bucatica de material la imbinare.Am sunat la sediul firmei respective si mi s-a spus ca mi se va inlocui batul,de indata ce vine marfa,adica joi-vineri.Am sunat joi si mi s-a spus ca nu a venit inca marfa ,dar vineri ajunge sigur si ca ma vor suna.Am primit telefon asa cum ati primit si voi .I-am sunat eu in schimb,pe ambele telefoane ale lor si nici nu au raspuns.
Imi puteti spune ce este de facut?Ce as putea face ,in cazul in care nu mi se va rezolva problema pe cale amiabila?
Nu voi da numele magazinului ,decat miercuri,data la care mi-au spus ei ,initial ,ca va ajunge spodul.Dar pot sa va spun ca este un magazin ,oarecum, cunoscut.
Astept sfaturi.
Numai bine.
Magazin on-line
Moderatori: gor965, florentiniuga
- Costel Jambu
- senior
- Mesaje: 314
- Membru din: 15 Sep 2009, 15:36
- Localitate: Bacau
- Contact:
Magazin on-line
1 Aprilie...Ziua Nationala A Romaniei!
- Alexandru Mihai
- Veteran
- Mesaje: 1520
- Membru din: 16 Ian 2010, 14:33
- Localitate: Mogosoaia
Re: Magazin on-line
Așteaptă pana miercuri, poate se țin de cuvânt.
Re: Magazin on-line
Sumt alaturi de tine in problema asta. Daca nu se rezolva sa vezi teapa ce le dau, ce comanda serioasa vor primi.
Tel0762.865.274