Zona Brasov

Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman

Scrie răspuns
Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 27 Ian 2011, 17:37

Bragau Laurentiu scrie:La temperaturile de afara nu cred ca avem vreo sansa anul trecut am fost imediat cum s-a dezghetat adica undeva pe 4-5 martie cred ca mai avem ceva de asteptat
Tin minte iesirea aceea.Parca atunci a-ti prins fitofagul ala mare pe balta noua.
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
sorinbv
senior
senior
Mesaje: 460
Membru din: 13 Feb 2010, 17:56

Re: Zona Brasov

Mesaj de sorinbv » 27 Ian 2011, 21:39

OvidiuBV scrie:
Bragau Laurentiu scrie:La temperaturile de afara nu cred ca avem vreo sansa anul trecut am fost imediat cum s-a dezghetat adica undeva pe 4-5 martie cred ca mai avem ceva de asteptat
Tin minte iesirea aceea.Parca atunci a-ti prins fitofagul ala mare pe balta noua.
ziceau asti la radio ca primavara vine mai devreme anul asta.....dar poate nu in bv. ~x(
care mai sunt taxele la balta noua din belin(movile). am intelea ca 15 in sistemul C&R si 40 lei parca 12 h si 4 sau 5 kg de peste.nu sunt sigur dar asa circula zvonul.

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 28 Ian 2011, 08:46

sorinbv scrie:
OvidiuBV scrie:
Bragau Laurentiu scrie:La temperaturile de afara nu cred ca avem vreo sansa anul trecut am fost imediat cum s-a dezghetat adica undeva pe 4-5 martie cred ca mai avem ceva de asteptat
Tin minte iesirea aceea.Parca atunci a-ti prins fitofagul ala mare pe balta noua.
ziceau asti la radio ca primavara vine mai devreme anul asta.....dar poate nu in bv. ~x(