Lansete feeder Lac - Rau

Moderatori: gor965, florentiniuga

MARIO13
utilizator
utilizator

Lansete feeder Lac - Rau

Mesaj de MARIO13 » 26 Sep 2010, 20:03

Sunt incepator in acest stil de pescuit .Va cer sfatul in achizitionarea a doua lansete feeder (testate)echipate cu mulinete , pe care sa le folosesc pe lac la crap( peste mare) si pe rau in curent mare pt. pescuitul la mreana . **==

mariusbulanel
Veteran
Veteran

Re: Lansete feeder Lac - Rau

Mesaj de mariusbulanel » 27 Sep 2010, 11:05

poi uite poti incerca cele din gama spro de la dome gabor cele hevy sunt f..bune dar asta depinde cat vrei sa investesti uite si un link http://www.fishline.ro/joomla/index.php ... -140G.html si mulinete dar nu ff scumpe ptr ca presupun ca lansetele is ff scumpe si poate nu vrei sa investesti atat de mult sa zicem ceva carp expert fedeer 5000 http://www.fishline.ro/joomla/index.php ... -5000.html (la care sa adaugi un fir de 22-25 de la carp expert special fedeer)
cam asa ceva detin eu si sunt ff. multumit
numai bine

MARIO13
utilizator
utilizator

Mesaj de MARIO13 » 27 Sep 2010, 20:53

Multumesc mult pt. sfat. Despre lansetele de la Energotim aveti ceva de comentat ??? **==

mariusbulanel
Veteran
Veteran

Mesaj de mariusbulanel » 27 Sep 2010, 22:45

nu sunt lansete rele ,am avut ocazia sa folosesc asa ceva ,dar e mare diferentza intre ele si spro,cel putin la aruncarile lungi,mai bine merg spro-urile credema si blank-ul e misto facut,parerea mea ca merita sa faci un efort si daca le ingrijesti te tin o viata...
ps.tine cont ca le folosestipe somes daca nu ma insel si la curent destul de mare cu greutati mari deci nu o sa te lase
numai bine

Laurentiu
Veteran
Veteran

Mesaj de Laurentiu » 27 Sep 2010, 23:12

Este prea mare diferenta de pret in spro si energo, parerea mea e ca nu merita spro la banii aia. Practic iti iei doua feedere de la energo. Plus ca cele de la energo sunt foarte usoare si versatile.