Zona Brasov

Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Radu25
membru activ
membru activ
Mesaje: 128
Membru din: 26 Mai 2009, 10:37

Re: Zona Brasov

Mesaj de Radu25 » 18 Aug 2010, 13:18

Bravo Ovidiule.Ai auzit cumva care mai sunt conditiile de pescuit pe acolo?? **==

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 18 Aug 2010, 13:40

A venit unu care a zis ca plateste 8 mil/an.Dar dupaia am vorbit cu un ungur de pe acolo si a zis ca cei care administrau lacul sunt cautati de politie.unul este la inchisoare .Barbatul care strange bani ptr masini si corturi a zis ca poti pescui linistit si daca vine careva sa iti ceara bani sa nu ii dai nica ca nu are nici un drept.
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 18 Aug 2010, 13:41

Chestia este ca au venit uni care dadeau la fund dar nu am auzit niciodata senzori.Numa la pluta langa padure si in padure.
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
Radu25
membru activ
membru activ
Mesaje: 128
Membru din: 26 Mai 2009, 10:37

Re: Zona Brasov

Mesaj de Radu25 » 18 Aug 2010, 14:52

Multumesc de info auzisem eu ceva dar nu eram sigur. **==

Avatar utilizator
kroken
utilizator
utilizator
Mesaje: 29
Membru din: 15 Aug 2010, 21:40
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de kroken » 18 Aug 2010, 18:49

poti sa dai cu multe momeli dar daca nu-i dai ce-i place mergi doar sa faci plaja :D[/quote]