Zona Brasov
Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman
Re: Zona Brasov
Toata lumea la pescuit nimeni nu zice nimic.Nici o cearta frumos
postati va rog care e situatia la Belin la Bela dupa inundatii? se poate ajunge, cum arata balta? mai e pericol de inundatii sapt. viitoare? cum e Oltul? Multam'
-
- Veteran
EU NU MAI SPUN DEACUM NIMIC asa ca ma abtin
- costin.vlasceanu
- utilizator
Adica stii si nu vrei sa spui domnule david ?
Fiecare... cum doarme asa isi asterne !
bine flo. ca daca zici ceva faci reclama...si tot asa. lasa-i sa se duca ei sa mai spuna si ei parerile lor
costin.vlasceanu scrie:Adica stii si nu vrei sa spui domnule david ?
Asa e Florin stie....
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
- costin.vlasceanu
- utilizator
Mai ce va mai aparati/aliati voi !
A intrebat si omu ceva daca vrei spui daca nu tzi in tine.
A intrebat si omu ceva daca vrei spui daca nu tzi in tine.
Fiecare... cum doarme asa isi asterne !
Spunem....dar spunem cui merita.Ai PMcostin.vlasceanu scrie: Ieri, , 21:57
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
si eu sunt curios cum e pe la belin ( popescu, bela) sau vadu rosu
Nu mai spunem pe forum ca facem reclama.Ai MP
Si de unde sti tu cine merita mai Ovidiule? Parca suntem copii de 10 ani asa ne purtam eu zic sa mai facem un topic pentru cei care merita si aia care nu merita ii lasam aici daca vrei sa postezi bine daca nu nu.Nu ne facem noi pe judecatori sa decidem cine merita si cine nu.OvidiuBV scrie:Spunem....dar spunem cui merita.Ai PMcostin.vlasceanu scrie: Ieri, , 21:57
Sper sa nu te superi si sa intelegi ca ma-m saturat de atita balacareala si scandal sa vorbim de pescuit
Nu ma supar chiar deloc.Sunt de acord cu tine...