Zona Brasov
Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman
Re: Zona Brasov
Sincer eu nu am fost niciodata la Popescu.Dc?K nu ma atras.Am fost numai la Bela
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
-
- Veteran
eu tot am incercat sa explic ca va veni ziua in care ve-ti merge doar la gratar si pescuit in vana .mi-am tot batut gura dar degeaba vreti sa eliberati 15 cati suntem aici acolo e vorba de sute de fomisti noi nu avem mentalitatea necesara va fii greu sa o schimbe cineva si cu siguranta va exista ziua cand va fii prea tarziu dar eu sunt de parere ca ar fii bine sa incercam noi atati cat suntem caci daca noi suntem un exemplu atunci vor intelege si alti din vorbe nu rezolvam nimic .decat sa pescuim in vana in 10 ani mai bine pescuim 20 si cu peste in balta. acum pare o gluma dar pe viitor va fii o normalitate
dragan claudiu scrie:Va obliga cineva sa mergeti la popescu?
Daca vreti sa prindeti capturi si nu carasi(ciortani) mergeti fratilor pe balti cu peste mare,dar asa e romanul daca nu poate sa ia cu sacul ......... si va mai plingeti ca nu prindeti nimic cind nu baga peste...... dar e frumos la un gratar si un pescuit ca-n vana
un adevarat pescar!
dap asa este , va dau dreptate
unde pescuiti in week end asta?
-
- Veteran
oltene da si tu un semn de viatasorinbv scrie:unde pescuiti in week end asta?
criza mare de nu mai posteaza nimeni unde a pescuit.
eu am fost in weekendul acesta la gratar la Dumbravita la padure......
dimineata am mers pe balta sa vad daca misca ceva.......siiiiiiiiii......miscau caraseii aia micutzi rau de tot mai mici ca palma.....in rest ceva mai breaz nu am vazut....voi unde ati fost....????
- Bragau Laurentiu
- senior
Da vad ca v-ati incins tare de tot ecologistilor imi place sa vad niste curve de oameni cum se sucesc dupa cum bate vantul oricum vad ca nu intelegeti ce vreau sa zic asa ca certativa in continuare ca oricum nu rezolvati nimic
- Bragau Laurentiu
- senior