Zona Brasov
Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman
Re: Zona Brasov
Neee am fost la un gratarel.
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
dap....unde ati fost si ce ati prins/incercat sa prindeti:)):)):)) ???
EU am fost pe Valea Garciniului,mai sus de pastravarie.Mi-am incercat si eu norocul la pastrav(cu minciocu).
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
si , ai avut noroc sau nu?
Da am prins unu micut cat palma.Era un canal facut dupa minibaraju de pe rau.Am pus minciocu la capatu canalului si dupa o ora am prins unu.numa atat
Si chiar nu a fost nimeni la pescuit zilele trecute
Sorine tu ai mai fost la Popescu???Ca nu stiu unde sa mai merg e praf peste tot.
-
- Veteran
nu chiar radule daca te informezi sunt locuri care merg la pescuit am fost eu de vineri pana sambata si am fost multumit nu mai zic ce am vazut prins de alti amur mult si unul era o exceptie o captura de 10 kgRadu25 scrie:Sorine tu ai mai fost la Popescu???Ca nu stiu unde sa mai merg e praf peste tot.
-
- Veteran
balta lui popescu nu va avea niciodata asa ceva mare pacat de conducerea si de administratia care lasa de dorit
apropo 80 la suta au fost eliberati din proprie initiativa bravo lor si cinste celor ce apreciaza pescuitul la crap pe viitor .acolo stiu ca vor fii capturi mari de la an la an
apropo 80 la suta au fost eliberati din proprie initiativa bravo lor si cinste celor ce apreciaza pescuitul la crap pe viitor .acolo stiu ca vor fii capturi mari de la an la an
Lumineazama Flo unde ai fost???
-
- Veteran
la bela nu era simplu.omul a inceput sa-si selecteze clientele si cred ca bine face nu vor mai merge la pescuit toti carpaci si hapsani acolo
Foarte bine face Bela k incepe sa isi selecteze clienti.