Zona Brasov
Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman
Re: Zona Brasov
Felicitari Sorin.Sti tu ce sti.Intuitia nu te lasa si Popescu tot Popescu ramane
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
cat timp ai stat sorin ??? (parerea mea este ca trebuia sa mai si elberezi ceva , dar acum tu sti)
si la ce mananca??
De obicei mamanca la mamaliga.
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
adica bomba(arici) nenorocita???
ar trebui sa iti schimbi niknameu in "matache macelaru "sorinbv scrie:salut. astazi am venit de la belin cu 12 crapi (28.8 kg). ieri au populat balta cu 800 kg.
salut. ms ovidiu.am stat 24 h. si a manacat la vierme. bufu tu cand ai sa prinzi poti sa-i pupi si sa le dai drumul si o sa fi apreciat de pescari iar pesti o sa-ti fie recunoscatori.
F bine Sorin.Unii se baga in vorba k musca in lapte(bufu)
impresii de la pescuit din week end-ul asta?
in primul rand asta e un site care promoveaza pescuitul sportiv C&R....o notiune prea departe si prea greu de inteles pentru voi..apropo daca va sta in gat vreun os sa va ganditi ca poate e de la mine
parerea mea este de a nu va certa , ca nu are rost.....fiecare sa faca ce vrea dar sa publice informatii utile , necesare si in primul rand ADEVARATE....si cu pestele sa faca cine si ce vrea DAR SA SE GANDEASCA CA A-2 ,3 , 4, 5 OARE CAND SE VA DUCE LA PESCUIT , DACA NU VA MA PRINDE NIMIC , SA NU-L INJURE PE PROPRIETARUL BALTII (acesta este puncutl meu de vedere ).....unde ati mers weekendul acesta (adiq pe ce balta?)....
Da asa este dar acea balta pe care a fost Sorin are un sistem aiurea.Patronului ii comvine sa bage 1t de peste si sa vina multi pescari sa ia totul acasa..Acolo vei prinde peste dar nu mai mare de 3 kg.Foarte rar se prinde peste 3 kg.Si dak nu il lua Sorin acasa il lua altcineva.Asa este acea balta.Nu ai ce sa ii faci