Zona Brasov

Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman

Scrie răspuns
davidnicolaie
Veteran
Veteran
Mesaje: 1013
Membru din: 20 Noi 2009, 18:08
Localitate: brasov
Contact:

Re: Zona Brasov

Mesaj de davidnicolaie » 29 Mar 2010, 21:22

sunt curios cum o sa reusesti

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 29 Mar 2010, 22:03

O sa il mituiasca cu jumate de tuica.Sapoi dak le dai ceva ti-ar prinde si peste dak ar putea
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

davidnicolaie
Veteran
Veteran
Mesaje: 1013
Membru din: 20 Noi 2009, 18:08
Localitate: brasov
Contact:

Re: Zona Brasov

Mesaj de davidnicolaie » 29 Mar 2010, 22:06


Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 29 Mar 2010, 22:28

mamamia asta numa peste nu e...zici ca ii extraterestru
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
Bogdanagy
utilizator
utilizator
Mesaje: 26
Membru din: 30 Mar 2010, 08:57
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Zona Brasov

Mesaj de Bogdanagy » 30 Mar 2010, 09:21

salut , sunt membru nou pe 'infopescar' , imi puteti spune si mie pe unde ati fost la pescuit prin imprejurimile Brasovului si daca a mers sau nu ??? ce balti frecventati ??? cum e la Dumbravita , Vadu , Belin , Cismasu ???

Avatar utilizator
papyllon
senior
senior
Mesaje: 433
Membru din: 18 Iun 2008, 19:27
Contact:

Re: Zona Brasov

Mesaj de papyllon » 30 Mar 2010, 10:15

salut si bine ai venit printre infopescari!

in legatura cu baltile de pe langa brasov citeste ultimele pagini din acest topic si o sa vezi ce este :D :D


fire intinse ---<>< ---<>< ---<>< ---<>< ---<><

Avatar utilizator
Bogdanagy
utilizator
utilizator
Mesaje: 26
Membru din: 30 Mar 2010, 08:57
Localitate: Brasov