Zona Brasov
Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman
Re: Zona Brasov
primele capturi de la belin. in sfarsit am spart gheata
4 buc la aproximativ 2 kg
pt doritori: luni sau marti vor sa populeze. nu pot sa merg si eu ca ma duc la soacra-mea sa fac pastele acolo
DAR MA INTORC!
DAR MA INTORC!
Sorin pe 5 si pe 6 merg dak vrei sa vii.Ce zici facem o iesire poate vine toata echipa
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
PENTRU johnnybv8 ASA am auzit si eu ca au populat la cismasu cu platica crap si caras dar cei din bod pe care ii stiu si frecventeaza nu au prins nimica nimica acolo cica nu mananca.....
pentru mateoo cand populeaza la vadu si eu vreau sa merg marti sa imi incerc norocu .
mi-a placut faza de la poarta ce ai povestit-o )))))))))
pentru mateoo cand populeaza la vadu si eu vreau sa merg marti sa imi incerc norocu .
mi-a placut faza de la poarta ce ai povestit-o )))))))))
nu pot sa merg atunci ca am treba la serviciu. dupa 15 cand vin de la buc.
Nui nik...eu tot ma duc
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
La Multi Ani celor care isi serbeaza astazi ziua de nume.(In special Florin)
-
- Veteran
multumescOvidiuBV scrie:La Multi Ani celor care isi serbeaza astazi ziua de nume.(In special Florin)
Florin trebuie sa vorbesc ceva cu tine.cand intri pe mess da-mi un buzz
cat mai e taxa pe la bein la popescu, chiar trage crapul?mersi
zi florine ai prin ceva in afar de salau ala? adi de pe lamaitei
-
- Veteran
salut adi da am prins 5 crapi si salaul asta dar eu am fost multumit mai mult de salauadytz scrie:zi florine ai prin ceva in afar de salau ala? adi de pe lamaitei
Ultima oară modificat 29 Mar 2010, 19:02 de către davidnicolaie, modificat 1 dată în total.
-
- Veteran