ai incercat si si bazinul piscicol de la metro, selgros, carrefour? e cam acelasi lucruOvidiuBV scrie:Fiecare face ce vrea...Dak eu vreu sa iau pesti acasa,ii iau,dak tu vrei sa ii eliberezi,ii eliberezi.E problema fiecareia ce face cu pesti....Anti C&R
Zona Brasov
Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman
Re: Zona Brasov
Odata cu trecerea timpului o sa vezi ca treaba nu sta chiar asa...OvidiuBV scrie:Fiecare face ce vrea...Dak eu vreu sa iau pesti acasa,ii iau,dak tu vrei sa ii eliberezi,ii eliberezi.E problema fiecareia ce face cu pesti....Anti C&R
Prinzi...Fotografiezi...Eliberezi
Momentan nu sunt eu ala marele pescar dar nici cel mai prost...si odata ce se percep taxe ptr C&R nu stiu ptr ce as merge pe o asemena balta...Ptr ce dai banii aia?Sa ii umpli buzunaru patronului?
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
- Bragau Laurentiu
- senior
Eu inteleg ce spui Razvane dar belinul nu este o balta C&R iar daca iam spus paznicului sa facem ca si in ani trecuti cand sa eliberam pestele in schimbul unor zile libere am primit urmatorul raspuns SA FII TU SANATOS si acum paznicul a vazut pestele ca sa vii se para ca lam furat bagat prin porbagaj daca ar fii spus ca imi da macar o zii doua gratis las fii eliberat dar asta e sistemul pe belin.
merge cineva in week-end la peste
ovidiu cand faci proba la alarme?
Dupa paste in saptamana 5-11 aprilie merg vreo 2,3 zile.Acum am ceva probleme in familie si nu pot
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
Nici nu iti dai seama cum stau...cu mulinete si alarme noi...ma mananca foarte tare dar nu pot
Au gasit un mort intr-o balta la Belin...Mi se pare k e pe langa serpentinele alea dinainte de Belin dupa ce treci podu
Un barbat la vreo 30 de ani
sa vezi ce o sa manance somnul!!!
Dar nu e in balta amenajata....e balta aia plina de mizerii de pe serpentinele alea...abia l-au scos dintre gunoaie