Zona Brasov

Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Bragau Laurentiu
senior
senior
Mesaje: 298
Membru din: 15 Mai 2009, 11:09
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Zona Brasov

Mesaj de Bragau Laurentiu » 21 Mar 2010, 20:47

Da de asta ce zici?
Fişiere ataşate
2010_0321pozepe0011.JPG

Avatar utilizator
Bragau Laurentiu
senior
senior
Mesaje: 298
Membru din: 15 Mai 2009, 11:09
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Zona Brasov

Mesaj de Bragau Laurentiu » 21 Mar 2010, 20:49

rez final 14 crapi plus novacul pe care il vedeti :)) :)) :)) :))

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 21 Mar 2010, 21:41

Frumos frumos...acum ma oftic k nu am venit si eu cu voi dar macar am facut o investitie buna(3 senzori).Ne vedem la urmatoarea iesire
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
ionutvip
utilizator
utilizator
Mesaje: 18
Membru din: 22 Mar 2010, 00:37

Re: Zona Brasov

Mesaj de ionutvip » 22 Mar 2010, 00:42

Bravo Florine si eu am prins un fitofag la fel ca al tau la vadu din greseala scoteam undita din apa sa o reincarc :)
stie cineva si de alte balti in afara de belin ? A fost cineva la Vadu Rosu anu asta sau la Cismasu ? sau Dumbravita vreu sa fac si eu o iesire vineri si nu stiu sigur unde sa merg ma bate gantu sa merg la vadu stiu ca nu prea mai e peste si ca se umbla la apa dar na sper si eu la cativa carasi si poate si un crap.Astept parerile voastre.

Avatar utilizator
PiciuS
membru activ
membru activ
Mesaje: 91
Membru din: 12 Noi 2009, 01:19
Localitate: Targu Mures
Contact:

Re: Zona Brasov

Mesaj de PiciuS » 22 Mar 2010, 00:47

Bragau Laurentiu scrie:Da de asta ce zici?
Foarte frumos.Cate kg a avut ? La ce a intrat ?
Catch & Release

Avatar utilizator
ionutvip
utilizator
utilizator
Mesaje: 18
Membru din: 22 Mar 2010, 00:37

Re: Zona Brasov