Zona Brasov
Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman
Re: Zona Brasov
pe 15 se deschide si doripesco dar sa vina primavara aia odata ca m-am saturat de frig
Sorine cand s-a declarat cod galben eram pe balta si am facut treaba cu lau nu te mai speria de vreme noi am stat 36 H pe balta pe conditii rele de tot fara masina si alte accesorii (cort umbrele samd )da am avut tuica tare tare Si un foc mic
- Bragau Laurentiu
- senior
la vadu rosu nu merg pt ca tre sa imi car toate sculele in spate ca un sclav cate 2km ca sa pot sa bag o lanseta in apa
Nu mai rezist ink o saptaman...duminica merg
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
- Bragau Laurentiu
- senior
la pretul asta angajez hamal sa i-mi care sculele pana la locul de pescuit 20 ron dus intors sincer de ce sa car toate betele cu carca cand pot sa stau mult mai linistit pe orice balta din brasov
Poi unde ma sfatuiesti altundeva sa merg acum.Nu prea am fost decat la Belin la Bela si al Sanpaul
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
la doripesco, din 2003 de cand sunt in bv., am fost de 3 ori. La belin am bagat multi bani si imi place acolo ca am masina la botul calului. la vara as vrea sa merg pe olt vreo 2 zile dar sa am cu cine si care cunoaste locurile.
La Doripesco vreau sa merg la vara dar merg pnv prin nasul patronului.
Au fost 2 panarame acum cativa ani si nu au reusit sa prinda nika.Si doripescu ia pus pe unii sa prinda pesti si panaramele sai aduca la mal.Ma refer la balta aia de competitie
Nu stiu acum as vrea sa merg la Sanpaul sau la Belin unde a-ti fost voi baieti
pe olt ai fost pe la baraje sau prin preajma?
Nu am fost pe baraj.Am fost odata demult pe Olt.In loc.Mandra dar foarte demult
Eu nici nu prea le am cu pescuitul si la 19 ani cam greu bani de echipament.Da macar stiu sa leg un ac sau sa imi fac o montura.
- bebechelemen
- utilizator
Salut baieti