cine este FL
Moderatori: gor965, florentiniuga
cine este FL
dragi pescari cunoscatori,eu sunt mai incepator si am o intrebare
cine(ce) este de fapt FL?
cine(ce) este de fapt FL?
- misu_sipanu
- Veteran
Re: cine este FL
Fire line or Fishing line
MS, FL lansete si altele?????
din ce tara provinIncepator scrie:MS, FL lansete si altele?????
eventual o adresa unde pot lua mai multe informatii despre FL.
Aalut. La aceasta intrebare pot sa iti raspund eu intrucat acum ceva vreme am intrebat acelasi lucru si am primit acelasi raspuns.
Deci: FL vine de la Fishing Line si este o marca chinezeasca. Nu este un brand in adevaratul send al cuvantului, mai degraba un copie dupa alte produse comercializata sub numele FL, la fel ca si Emotion care este defapt o piratare a D.A.M. Emotion.
Pe piata exista o gramada de produse sub marca FL. Eu personal am lansete de crap 3.9m/4.25 lb si sunt multumit de ele. Singurul impediment fiind faptul ca la unele imbinarea elementelor este foarte prost facuta si dupa o partida de pescuit s-au demufat invers, iesind spin-ul zigot din cotor (trebuia sa se intample invers), dar acest lucru il voi repara cu niste poxipol sau alt lipici.
Daca vrei sa le iei mai ieftin, se gasesc la cateva standuri din Bucuresti - Niro dar nu iti inchipui ca foarte ieftin, depinde de cate vrei sa cumperi si de arta negocierii cu chinezul in cauza...
o zi buna,
Ionut "Mikcutu" Preda.
Deci: FL vine de la Fishing Line si este o marca chinezeasca. Nu este un brand in adevaratul send al cuvantului, mai degraba un copie dupa alte produse comercializata sub numele FL, la fel ca si Emotion care este defapt o piratare a D.A.M. Emotion.