adevarat sau fals

nada mileniului 3

Moderator: florentiniuga

Avatar utilizator
cristian505ro
Veteran
Veteran
Mesaje: 1275
Membru din: 22 Dec 2007, 15:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: adevarat sau fals

Mesaj de cristian505ro » 18 Noi 2009, 23:30

mike_carp scrie:
cristian505ro scrie:
catalin2804 scrie:Cam asta inseamna :

"Robin Red
(în traducere literala: rosu-sticlete)
Contine o vitamina sintetica numita Carofil,

Cristian, cred ca aici tu faci o confusie: RR-ul de la Haits este asa bun tocmai pt ca contine Carofil Red. Pe langa multe feluri de ardei si piper, Carofila il face asa de indispensabil intr-o nada.
Sper sa nu te superi, dar nu e bine sa facem confuzii pt ca unii chiar vor crede ca RR-ul e acelasi lucru cu boiaua.
Toate cele bune, Mihai.
Mike nu ma supar, printre altele sunt si inginer chimist,iar colorantii organici sunt specializarea mea.
Carofil Red nu este o vitamina sintetica, este un colorant alimentar natural!
Robin Red inseamna intr-adevar rosu sticlete in traducere, deoarece Haith(cel mai mare producator de hrana si aditivi pentru pasari) a observat ca pasarile isi schimba penajul intr-un rosu frumos dupa ce sunt hranite cu Robin Redul lor. Haith produce un Robin Red a carui culoare este obtinuta prin procesul de productie, nu prin amestecare cu carofil red sau alt colorant. Sunt foarte multe contrafaceri de RR pe piata cu diversi coloranti,inclusiv carofil red. Iti dau mai jos direct din site-ul lui Haith, prezentarea Robin Redului lor unde este mentionat clar ca nu contine Carophyl Red !( Nu iti traduc vad ca esti din uk)

Robin Red™ is the traditional and most frequently used colouring agent fed to moulting birds to ensure a red colour enhancement of new feathers.