Mesaj
de Teddy » 23 Iun 2009, 08:18
@ Doeat
Aici este copiata postarea mea de pe alt forum, sper sa fie de folos.
Punctul 20 lasa loc de interpretari. Limba romana....are multe intelesuri. Nimeni nu a gresit in acele 2 cazuri parerea mea, altfel nu as fi postat pozele, chiar asa prost ma credeti?
1. In poza de la standul C1 de fapt partenerul lui Gabi Tomulescu aducea un sac (care era legat in zona din dreapta) la cantar. De fapt am vrut sa postez alta poza, in care ambii erau in apa in drill, ideea drilului dublu era importanta!
2.In al doilea caz, Marian era intrat in apa pentru scoaterea pestelui, asa cum scrie in regulament !
punctul 20. intrarea in apa este permisa pana sub genunchi pentru scoaterea si depozitarea pestelui; Se specifica cumva pentru scoaterea pestelui la cantar? Nu. Scoaterea pestelui se poate face ori in minciog, ori in sac, da? Deci, a gresit cineva? Nu. Regulamentul permite.
@ Vladut
" Conform regulamentului( in apa pot intra ambii concurenti doar daca se afla in dril simultan !)" Unde scrie asta in regulament ? Si daca unul este in dril iar altul aduce pesti la cantar ? Trebuie sanctionat? Iar este loc de interpretari.
@ Dl Rosioru
" In dril cel ce minuieste lanseta sta pe mal iar cel cu minciocul poate intra in apa" Este obligatoriu? Specifica regulamentul ca cel cu lanseta sa stea pe mal? Daca este singur? Poate sa intre in apa sa scoata pestele, nu?
De asemenea, in conditiile in care apa "fierbe", si este foarte mica pe o portiune foarte mare la mal (a fost cel putin un caz, in sectorul B ) trebuie sa intri putin mai mult de genunchi in apa, pentru a pastra pestele in conditii sigure. Daca concurentii din echipa au 1,50 m? Care este distanta pana la genunchi a unui om de 1,50 m si a unuia de 1,80 m. Dezavantaj clar la cei de statura mica. Concurentul de acolo era foarte speriat ca nu cumva sa ii moara pestele, ptr ca nu putea sa stea la fund, si trebuia sa mearga 10 m cel putin ptr a depozita pestele in siguranta. Ar trebui sanctionat? Ar trebui sa ceara cantar suplimentar imediat? Sunt mici scapari ale regulamentului, care insa se poate imbunatati. Ganditi-va ce insemna sa puncteze tenul, si sa ai 15-20 de saci cu castraveti de 2-3 kg, in apa foarte mica si foarte calda. Cati mai scoti vii?
O varianta pentru a elimina orice interpretare.
Intrarea in apa este permisa pana la genunchi (in cazuri exceptionale se poate si mai mult, dar nedepasind braul si doar cu acordul arbitrilor) doar in urmatoarele cazuri:
1. Manevrarea sacului de pastrare cu peste (scoatere in vederea cantarului si depozitare pe pichet)
2. Folosirea minciogului pentru aducerea pestelui din drill. Cel ce manuieste lanseta in drill are voie sa intre in apa doar daca scoate si pestele cu minciogul.
Eu consider ca, criticile sunt constructive, iar toate aceste discutii nu vor face decat sa imbunatateasca desfasurarea concursurilor viitoare, pentru eliminarea suspiciunilor si carcotelilor.
Dragos Dimache - Pescar sportiv
Fieldtester si colaborator SUPERBAITS