Domnilor, va rog sa-mi spuneti parerea d-voastra:
Sunt incepator in pescuitul crapului si pentru inceput mi-am cumparat 4 lansete BARACUDA STORM 3,90 m, actiune 150-250 g. Ce parerea aveti despre acestea? Sunt bune de ceva? Pentru un incepator, bineinteles, pentru ca deocamdata atata mi-a permis "bugetul". va rog sa-mi spuneti parerile sincere, sa economisesc bani pentru altele in scurt timp?
lansete
Moderatori: gor965, florentiniuga
Re: lansete
Ptr. inceput sunt bune ! Cu timpul o sa observi ca actiunea este un pic prea mare (ma refer la puterea de aruncare ,150-250 gr.) , betele telescopice nu-s atat de performante precum cele din 2 buc (le mai sar inelele ,mai apar fisuri la imbinari ) si mai ales vei vrea intai sa intrebi ,sa te informezi, despre un produs si apoi vei hotara daca merita sa-l cumperi !
Sa le stapanesti sanatos si sa prinzi mult peste cu ele !
Sa le stapanesti sanatos si sa prinzi mult peste cu ele !
Sa le stapinesi sanatos. Pina cind ai sa participi la vreun concurs(national) sunt sigur ca ai sa faci treba buna cu ele. Fire intinse si multi pesti.
multumesc f f mult gor 965 si alexandru.
Am inteles ca, deocamdata, ma pot folosi de aceste lansete, sa speram ca voi avea sansa sa particip si la concursuri......... multa sanatate d-lor.
Am inteles ca, deocamdata, ma pot folosi de aceste lansete, sa speram ca voi avea sansa sa particip si la concursuri......... multa sanatate d-lor.
- IULIAN C
- carpZone team
Am eu de vreo 2-3 ani...e nasol cu potrivirea inelului culisant de pe varf,dar abia acum imi dau seama,ca referitor la ce spone Gor,daca sunt f puternice,apoi atunci....aveam spod-ul in casa si "fazanul" de mine nu stiamShummy scrie:Domnilor, va rog sa-mi spuneti parerea d-voastra: