Zona Brasov
Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman
Re: Zona Brasov
Suuper daca ajungi pe acolo poate ne impartasesti si noua impresiile.Eu vreau sa fac o partida de 3-4 zile si caut o balta unde sa stau noaptea linistit si nici sa nu dau 1000 lei pe 4 zile
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
Stie careva ceva despre baltile de la moshu din Ilieni? Vreau sa fac o caraseala si nu stiu pe unde. Cica la Cristian s-a populat dar e nesimtita taxa de insotitor.
Saptamana trecuta nu a miscat nimic la Ilieni, s-au scos vreo 3 crapceni, imediat a aparut paznicu...pt buna eliberare a pestelui si cam atat. Carasu' nu prea si-a aratat coada.
Dunăre dacă n-aveam, Jiul Dunăre-l făceam!
Fire turbate!
Fire turbate!
- aurelianbv
- junior
Salutare
O intrebare stie cineva la Reci ce mai se afla?
si multe fire zbuciumate
O intrebare stie cineva la Reci ce mai se afla?
si multe fire zbuciumate
Salut,stie cineva unde se poate viza permisul in Brasov?Cat este taxa?
Str, Nicolae Balcescu in statia RAT . 100 lei/angabri3l scrie:Salut,stie cineva unde se poate viza permisul in Brasov?Cat este taxa?
Baltile de la moshu sau Lunca Ilieni? Ca sunt doua si se mai face confuzie.Mr47 scrie:Saptamana trecuta nu a miscat nimic la Ilieni, s-au scos vreo 3 crapceni, imediat a aparut paznicu...pt buna eliberare a pestelui si cam atat. Carasu' nu prea si-a aratat coada.
Dupa pod am facut stanga, pe stanga Oltul, pe dreapta camp. Prima balta e aia "mare" si pe urma aia mica. Nu stiu daca e Lunca sau..Moşu'.
Dunăre dacă n-aveam, Jiul Dunăre-l făceam!
Fire turbate!
Fire turbate!
mersi!Fire intinse!
Acolo e Lunca Ilieni, asa au siteul. La moshu e undeva in sat, nu faci dreapta sa treci podul, mergi drept inainte si dupa vreo 500m faci dreapta, mergi pana in capat si ajungi la un mosulica acasa si are niste baltute.