Zona Brasov
Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman
Re: Zona Brasov
Am fost eu astazi la Valea Mare. Peste nu prea sa prins. Spre seara incepuse sa traga. S-a facut si o populare cu crap 1-3kg bucata aproximativ 5 tone. In rest aceleasi conditi soare frumos si rafale de vant
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
De vineri până sâmbătă am fost cu doi prieteni la Belin, plopi și împreună am prins 32 crapi între 1-3 kg. Personal am prins peștii la pop-up Senzor de 1016, învelit în pastă Energy și bile solubile de 14 mm. Când am ajuns la baltă mai erau doi pescar, aceștia au prins mulți crapi la viermi cu pufi!!! Taxa a fost de 40 lei/24 h, pescuit C&R. Fotografii a făcut un prieten cu telefonul și sper că le posteze pe site.
salutare am fost la cismasu duminica 35 lei si 0 peste la nimeni dar plin de gratare
-
- Veteran
de vineri seara ,voi merge la STIGMA FISHING(Ucea) ne vedem acolo
va vadu a fost cineva?a mers? la ce? vreau sa ma duc maine...
-
- Veteran
Si cum a fost?sorinbv scrie:va vadu a fost cineva?a mers? la ce? vreau sa ma duc maine...
Sambata a fost un prieten si a prins vreo 4 cărăşei pe 2-3. Eu am fost la Valea Mare, si....nimic
Dunăre dacă n-aveam, Jiul Dunăre-l făceam!
Fire turbate!
Fire turbate!
am fost la vadu dezastru cativa pescari iar colegii cu care am fost au luat amandoi max. 3 kg caras. nu merge de duminica...sa vad unde mai merg....
Macar d'am prinde un loc de gratar la Budila ))
Fire turbate!
Fire turbate!
Intrebare, la Budila sunt bine definite locurile sau e metrul de mal si pescarul?
eeeee deja te intinzi:)) de unde metru si pescarul?Poate juma de metru si pescarul:))
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!