Legat Ace
Moderator: florentiniuga
- darthfather
- senior
Re: Legat Ace
Foarte simplu:Foloseste o montura cum ti-a explicat Vio,si una facuta cum crezi tu ca e bine.Vezi care sunt rezultatele.Eu personal inclin spre cea explicata de Vio,dar o montura buna este cea care tie i-ti da satisfactie si confort moral.Dar nu cred ca aceasta montura facuta de tine este buna in toata perioada anului.Cu toate ca este doar un simplu nod trebuie sa tii cont de multe alte"questii".Ori dai berea si te invatam ,ori te invatam, dar mai intai dai berea....
Saltare!!!
Saltare!!!
Salutare,
Dau si berea dar pe balta:))
Dau si berea dar pe balta:))
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
Personal, nu mai folosesc tubul de silicon decât in cazuri rare - cam 10% din cazuri. Folosesc acest lucru cand fac teste pe balta, dar cand am gasit modelul optim doar înfăşor firul în jurul tijei şi merg pe montura castigatoare.
Fiecare balta are specificul ei, pe ape curgatoare este alt model de legatura .... berea sa curga si stam de vorba!
Si nu neaparat sa iei de bune opiniile altora ca fiind adevarul absolut; cele mai bune soluţii sunt cele care îţi dau rezultate bune pe baltă!
Respect
PS Apropos, pe care baltă ne chemi sa bem o bere? Ca daca ne agitam ... poate reusim sa ajungem la berea aia ... !!!
Fiecare balta are specificul ei, pe ape curgatoare este alt model de legatura .... berea sa curga si stam de vorba!
Si nu neaparat sa iei de bune opiniile altora ca fiind adevarul absolut; cele mai bune soluţii sunt cele care îţi dau rezultate bune pe baltă!
Respect
PS Apropos, pe care baltă ne chemi sa bem o bere? Ca daca ne agitam ... poate reusim sa ajungem la berea aia ... !!!
Plec la pescuit, nu să prind peşte !!!
Catam o balta la mijloc intre BV si CT sau dau un vin bun din beci cand trec pe la mare
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
- darthfather
- senior