Legat Ace
Moderator: florentiniuga
Legat Ace
Buna seara,
Acum am legat prima data niste ace cu ochet.Problema este ca nu stiu daca le-am facut bine.Am pus niste poze mai jos.Ce parere aveti?
Acum am legat prima data niste ace cu ochet.Problema este ca nu stiu daca le-am facut bine.Am pus niste poze mai jos.Ce parere aveti?
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
Re: Legat Ace
Ala-i termo contractibil?
Acel unghi trebuie facuta spre interiorul acului, in rest e ok.
Acel unghi trebuie facuta spre interiorul acului, in rest e ok.
Da este tub termo contractibil.O sa le modific unghiul multumesc pentru raspuns
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
- Dan Mitranescu
- Partener
Atentie la sensul de rasucire a firului pe tija acului. ( in poza nu se vede )
La final firul nu trebuie sa fie pe locul unde se inchide ochetul !
La final firul nu trebuie sa fie pe locul unde se inchide ochetul !
Multumesc frumos domnule Mitranescu.Le voi taia si le voi reface ca sa fiu linistit
Salutare,
Am revenit din nou. Mi-am legat iara o serie de ace si sunt putin bulversat ca nu stiu daca este bine. In ultimele zile am periat forumul pentru a vedea cum se leaga ideal acele si acum nu stiu daca sunt legate bine.
Am revenit din nou. Mi-am legat iara o serie de ace si sunt putin bulversat ca nu stiu daca este bine. In ultimele zile am periat forumul pentru a vedea cum se leaga ideal acele si acum nu stiu daca sunt legate bine.
- Ion Mironov
- Partener
Perfect.Felicitari si fire zbuciumate
Multumesc si fire zbuciumateIon Mironov scrie:Perfect.Felicitari si fire zbuciumate
- daddy caddy
- senior
OvidiuBV scrie:Buna seara,
DACA TU ACUM LEGI PRIMA DATA ACE CU OCHET,MAI IERI ALATAIERI TE CERTAI CU MINE SI TE DADEAI MARE PROFESOR ,ITI SPUN ACUM DIN TOT SUFLETUL CA ESTI VARZA,PISICULE!
STIL OSTIL
ENERGY CARP
ENERGY CARP