vreau o parere.....

Moderatori: gor965, florentiniuga

gabryboy
junior
junior

vreau o parere.....

Mesaj de gabryboy » 10 Mar 2009, 18:40

As dori sa cumpar kitul asta: http://www.totalfishing.ro/kit-crap-sert-p-6513.html ... . Vreau si eu o parere sincera si daca acest set de lansete si mulinete sunt bune sau dau banii degeaba pe ele.

Fir Intins!!!

Driscu Radu
senior
senior

Re: vreau o parere.....

Mesaj de Driscu Radu » 10 Mar 2009, 19:19

Am avut rod podul e mic nu prea se lungesc picioarele si e destul de instabil la vant puternic, ( tine, sustine mai bine 3 lansete decat 4),despre avertizoare pot spune ca sunt bune pentru inceput cativa ani rezista la ploi ( nu stiu la furtuni cum se comporta), lansetele sunt bune pentru un incepator pentru 2-4 ani dupa care iti vor creste pretentiile, lansete asemanatoare am avut eu cand am inceput pescuitul la crap in jur de 500gr. bucata, cam acu 6 ani.Numai bine fir intins.

saryi
membru activ
membru activ

Mesaj de saryi » 10 Mar 2009, 19:32

pentru ceea ce ofera pretul pare ok...dar poti lua si alte variante in calcul cum ar fi o baterie de 3 lansete in loc de patru. depinde ce vrei de la echipamentul pe care il cumperi si cat de maniac esti: poti sa faci 5 iesiri la pescuit intr-un an sau 5 intr-o luna, participi la concursuri sau pescuiesti doar de placere...etc

gor965
Site Admin
Site Admin

Mesaj de gor965 » 10 Mar 2009, 20:47

Sunt ptr. incepatori ! Daca n-ai avut niciodata asa ceva , le iei si dupa ce le faci praf (in 1-2-3 ani , depinde cat de "priceput" esti ) iti iei altceva mai bun si constati cat de kko au fost astea ! :))
Varga sa fi fost din fier...ce brand aveam !!!

Imagine

gabryboy
junior
junior

Mesaj de gabryboy » 10 Mar 2009, 20:48

Salut,