Zona Brasov

Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman

Scrie răspuns
Avatar utilizator
bucuka
utilizator
utilizator
Mesaje: 47
Membru din: 27 Iul 2010, 11:55

Re: Zona Brasov

Mesaj de bucuka » 06 Aug 2013, 22:59

OvidiuBV scrie:A fost careva la Ruganesti(Harghita).

n-am fost, insa uite site-ul lor:
Admin edit: ---> respectati regulile forumului !

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 07 Aug 2013, 06:53

Stiu site-ul lor. M-am uitat putin dar ma gandeam ca a fost cineva pe acolo
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
Mr47
utilizator
utilizator
Mesaje: 49
Membru din: 18 Mai 2013, 12:30
Localitate: CL/BV

Re: Zona Brasov

Mesaj de Mr47 » 07 Aug 2013, 15:41

Am fost acolo, mi a placut.
Curat, administrator OK, poti sa tragi masina langa tine, foc deschis pe pamant(in gaurile deja facute/folosite).
Taxa=~50ron/24h.
Minusuri:
1. Exista si o zona de scaldat, cu toate ca e vizibil delimitata prin geamanduri/bete, tot nu ti place sa vezi ca se face balaceala. Cel mai bine e de mers de luni pana joi.
2. Distanta maricica BV-Ruganesti, de nu era distanta asta, mergeam si mai des, chiar si in weekend.
3. NU exista peste mic, sau am avut eu carlige prea mari :))))) Serios, daca vrei o ţâră de distracţie la varga, mai bine joci o tabla.
Dupa vreo 1-2kg de bile si vreo 4-5 ore de asteptat, au venit si solzoşii, nici unul mai mare de 5-6kg.
O balta frumoasa ;)
Sper sa se aranjeze misto la Valea Mare, macar e mai aproape de BV.
Dunăre dacă n-aveam, Jiul Dunăre-l făceam!
Fire turbate!

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 08 Aug 2013, 22:08

Da ar fi foarte fain sa se aranjeze balta de la Valea Mare. Sper sa se si tina concursul planificat pentru luna Septembrie