Zona Brasov

Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman

Scrie răspuns
Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 05 Iul 2013, 22:25

Eu am fost pe balta nr2 in '99-2000 si nu am prins nimic iar la Dumbravita am fost prima data anul acesta sa vad cum arata si nu am prins nimic.Deja incep sa imi caut alte balti la distanta putin mai mare de Brasov.
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
sorinbv
senior
senior
Mesaje: 460
Membru din: 13 Feb 2010, 17:56

Re: Zona Brasov

Mesaj de sorinbv » 06 Iul 2013, 00:12

OvidiuBV scrie:Eu am fost pe balta nr2 in '99-2000 si nu am prins nimic iar la Dumbravita am fost prima data anul acesta sa vad cum arata si nu am prins nimic.Deja incep sa imi caut alte balti la distanta putin mai mare de Brasov.
in Delta?
te intereseaza? ma duc in sept. **==

Avatar utilizator
Mr47
utilizator
utilizator
Mesaje: 49
Membru din: 18 Mai 2013, 12:30
Localitate: CL/BV

Re: Zona Brasov

Mesaj de Mr47 » 06 Iul 2013, 07:47

shahjaban scrie:fara suparare , dar de ce mai mergeti ???
Nu e cu suparare, dar nu prea avem alternative.
Dunăre dacă n-aveam, Jiul Dunăre-l făceam!
Fire turbate!

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 06 Iul 2013, 08:02

Nu cred ca merg anul acesta in Delta.Mai am unele altele de rezolvat
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
gabri3l
membru activ
membru activ
Mesaje: 64
Membru din: 26 Iul 2010, 17:06

Re: Zona Brasov

Mesaj de gabri3l » 06 Iul 2013, 08:38

am auzit că s-a deschis o baltă la tarlungeni de curând.ştie cineva? sau de bălţile de la Vladeni ceva informaţii?

Avatar utilizator
sece4u20
senior
senior
Mesaje: 227
Membru din: 09 Mai 2010, 20:06