Ai fost la magazinul din Steagu din complexul cu Cramele lui Decebal sau cum i-o mai zice acum, e ca?OvidiuBV scrie:Cea mai tare replica am primit-o samabata dimineata.M-am oprit sa imi iau un penar pentru monturi si imi zice vanzatorul,,Pfoai am 2 prieteni acum la Cismasu si au luat deja 15 crapi,,Era ora 12 cand am ajuns eu in magazin.Deci.....
Zona Brasov
Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman
Re: Zona Brasov
c0r0nel scrie:Ai fost la magazinul din Steagu din complexul cu Cramele lui Decebal sau cum i-o mai zice acum, e ca?OvidiuBV scrie:Cea mai tare replica am primit-o samabata dimineata.M-am oprit sa imi iau un penar pentru monturi si imi zice vanzatorul,,Pfoai am 2 prieteni acum la Cismasu si au luat deja 15 crapi,,Era ora 12 cand am ajuns eu in magazin.Deci.....
Da acolo.DC?
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
- Marian Tomescu
- senior
Omul te-a intrebat pt ca il cunoaste pe Claudiu, vanzatorul, care prinde peste si in copaci..... Bine ca nu are apa pe acolo ca ar ingheta !!!OvidiuBV scrie:c0r0nel scrie:Ai fost la magazinul din Steagu din complexul cu Cramele lui Decebal sau cum i-o mai zice acum, e ca?OvidiuBV scrie:Cea mai tare replica am primit-o samabata dimineata.M-am oprit sa imi iau un penar pentru monturi si imi zice vanzatorul,,Pfoai am 2 prieteni acum la Cismasu si au luat deja 15 crapi,,Era ora 12 cand am ajuns eu in magazin.Deci.....
Da acolo.DC?
I don't need GOOGLE, my wife knows everything!
Am recunoscut stilul
stie care-va conditile de la magurele cristian
Salut.Balta de la Cristian este o balta cca 10x50 m,adica foarte mica si taxa este 25 lei C&R.Singurul lucru bun este ca are cateva locuri amenajate ptr gratar etc dar ptr care platesti taxe suplimentare.Sincer eu unul nu m-as duce acolo
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!