Rod-Pod
Rod-Pod
Salutare,
Zilele astea am fost la un prieten sa imi cumpar un rod-pod.Chestia este ca el seamana destul de mult si cu un Sky-pod.
Am atasat cateva poze.As dori si eu cateva pareri daca este bun sau cum vi se pare.
Testul de rezistenta i l-am facut dupa cum vedeti si in poza urcand o persoana(cca 80-90kg) pe el.Singurul incovenient este ca are doar 3 posturi si ca este un pic mai greu(cca 7-8kg)? Cat se merita maxim sa dau pe el?
Multumesc
Zilele astea am fost la un prieten sa imi cumpar un rod-pod.Chestia este ca el seamana destul de mult si cu un Sky-pod.
Am atasat cateva poze.As dori si eu cateva pareri daca este bun sau cum vi se pare.
Testul de rezistenta i l-am facut dupa cum vedeti si in poza urcand o persoana(cca 80-90kg) pe el.Singurul incovenient este ca are doar 3 posturi si ca este un pic mai greu(cca 7-8kg)? Cat se merita maxim sa dau pe el?
Multumesc
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
Re: Rod-Pod
Am fost astazi si l-am achizitonat la 120 lei.Mie mi se pare ca am dat putin pe el
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
Scuze, nu cred ca nu mai vad eu bine. Cu ce crezi ca seamana????? SkyPod!!!!!
Cred ca mai degraba cu Ranger-ul.
Cred ca mai degraba cu Ranger-ul.
Daca tu spui.Eu am spus ca mie asa mi se pare.Eu de aceea am intrebat daca e ok si e bun.Dar acum l-am achizitionat si mie mi se pare ok singurul impediment este ca e foarte greu.Ieri l-am cantarit si are 8,8kg
greutatea este irelevanta... nu il cari in carca...
trebuie sa fie solid, stabil, mare si sa se monteze repede
trebuie sa fie solid, stabil, mare si sa se monteze repede
Critic echilibrat
Ok mersi pentru raspuns,