Sunt incepator va rog un sfat

Moderatori: gor965, florentiniuga

puiuus
utilizator
utilizator

Sunt incepator va rog un sfat

Mesaj de puiuus » 03 Oct 2012, 11:18

Salut! M-a prins si pe mine tare flagelul pescuitului si sunt pe cale sa-mi iau o lanseta bunicica (sa ma las de chinezituri) dar am nevoie de parerile celor mai avansati.Am pus ochii pe un cormoran de 3.9m 100-250g din 3 bucati care s-ar incadra cat de cat in buget.Am observat si varianta de 4.5m la o diferenta mica de bani dar destul de grea si nu stiu care ar fi diferentele in afara de lungime.Modelul este Cormoran-Seacor Surf .Va rog pareri si multumesc anticipat

Neamtul
Veteran
Veteran

Re: Sunt incepator va rog un sfat

Mesaj de Neamtul » 03 Oct 2012, 14:54

Aia-i o lanseta de surf si e exagerat de grea si mult prea scumpa pentru ce ofera.
Daca vrei sa-ti iei ceva pentru pescuit la crap, ia-ti bete din 2 bucati sau din 3 dar nu bete de surf ! Sunt bete speciale pentru crap care sunt din 3 si chiar din 4 bucati.
Gasesti la ~150lei bete de crap destul de bune, lasa gunoaiele alea de Seacor Surf !

puiuus
utilizator
utilizator

Mesaj de puiuus » 03 Oct 2012, 15:55

Totusi o recomandare daca se poate..As vrea ceva cu ce sa arunc peste 100 m usor , precis si sa momesc cu ea. Cam ce caracteristici ar trebui sa aiba? Multumesc pentru raspunsul prompt!

georgemarian
Veteran
Veteran

Mesaj de georgemarian » 03 Oct 2012, 18:09

puiuus scrie:Totusi o recomandare daca se poate..As vrea ceva cu ce sa arunc peste 100 m usor , precis si sa momesc cu ea. Cam ce caracteristici ar trebui sa aiba? Multumesc pentru raspunsul prompt!
MTX 8

puiuus
utilizator
utilizator

Mesaj de puiuus » 03 Oct 2012, 18:39

Multumesc

Allen Besnovich
Veteran
Veteran

Mesaj de Allen Besnovich » 03 Oct 2012, 23:57

Foarte important este sa ne spui ce buget ai, si cam ce pesti vizezi..daca pescuiesti pe balti sau rauri! ???
C.S. OLTENIA FISHING

puiuus
utilizator
utilizator

Mesaj de puiuus » 04 Oct 2012, 06:57