Noul proiect de Ordin al Ministrului
Noul proiect de Ordin al Ministrului
Astazi a fost publicat pe saitul Ministerului acest proiect de Ordin pentru pescuitul sportiv.
RDIN
privind pescuitul recreativ/sportiv ?n bazine piscicole naturale
In baza prevederilor:
- art. 73 lit. e), ale art. 12¹, ale art. 13, ale art. 13² alin. 1) din Legea nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi acvacultura, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Art. 6 lit. c), art. 9, alin. (1), lit. A, pct. b ) din Hotăr?rea Guvernului nr. 865/ 2005 privind organizarea si funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Pescuit si Acvacultura;
- Hotăr?rii Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, cu modificările şi completările ulterioare;
Av?nd in vedere:
- Referatul de aprobare al Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură nr. 877/26.02.2007
ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite următorul
O R D I N
Art. 1. - Practicarea pescuitului recreativ/sportiv ?n bazinele piscicole naturale se face ?n baza permisului de pescuit recreativ/sportiv nominal şi a timbrelor autocolante, emise de Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură şi distribuite de asociaţiile de pescari sportivi, legal constituite.
Art. 2. - (1) Permisul de pescuit recreativ-sportiv nominal şi timbrele autocolante sunt documente, cu regim special, ?nseriate, tipărite şi emise de Agenţia Naţională pentru Pescuit si Acvacultura, ?n calitate de administrator unic al resurselor acvatice vii;
(2) contravaloarea timbrelor autocolante constituie venit la bugetul de stat;
(3) Permisul de pescuit recreativ/sportiv este nominal si netransmisibil fiind valabil ?nsoţit de actul de identitate;
(4) Modelul permisului de pescuit recreativ-sportiv este prevăzut ?n Anexa 1;
(5) Modelul timbrelor autocolante este prevăzut ?n Anexa 2.
Art. 3 - (1) Permisul de pescuit recreativ-sportiv nominal atestă calitatea de pescar sportiv;
(2) Pescuitul sportiv ?n Marea Neagră se practică ?n baza permisului de pescuit recreativ-sportiv nominal;
(2) Pentru dreptul de pescuit sportiv ?n bazinele piscicole naturale, altele dec?t Marea Neagră, ANPA tipăreşte şi eliberează timbre speciale, autocolante. Acestea se vor aplica pe permisul de pescuit, ?n locurile special delimitate, pe verso;
(3) Timbrele autocolante au o perioadă de valabilitate anuală. Culoarea lor certifică categoria de ape unde se poate practica pescuitul sportiv (ape de munte, ape colinare şi de şes, inclusiv Dunărea (cu excepţia RBDD), Delta Dunării;
(4) Valoarea timbrelor autocolante anuale este de 25 lei pentru apele colinare, de şes şi Dunăre; 35 de lei pentru zona Rezervaţiei Biosferei ?Delta Dunării? şi 30 de lei pentru apele de munte;
Art. 4 - (1) Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură poate delega dreptul de administrare al pescuitului sportiv pe unele bazine piscicole naturale la solicitarea asociaţiile de pescari sportivi, legal constituite;
(2) Delegarea de către ANPA a dreptului de administrare a pescuitului sportiv se face pe baza unui plan de management a resurselor acvatice vii şi a documentelor de prezentare depuse de asociaţiile de pescari sportivi legal constituite;
(3) Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură emite anual autorizaţia de pescuit recreativ-sportiv asociaţiilor de pescari sportivi, legal constituite, care obţin delegarea dreptului de administrare a pescuitului sportiv pe unele bazine piscicole naturale
(4) ?n autorizaţie este precizată delimitarea exactă a bazinelor piscicole naturale unde asociaţia primeşte delegare de administrare a pescuitului recreativ/sportiv.
(5) Modelul autorizaţiei de pescuit recreativ-sportiv este prevăzut ?n Anexa 3.
Art. 5. - (1) Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură nominalizează asociaţia de pescari sportivi, legal constituită, care primeşte delegarea de administrare a pescuitului recreativ-sportiv pe un anumit bazin piscicol natural, ?n baza unui plan de management pe o perioadă de 5 ani, propus de solicitanţi şi a documentelor de prezentare ale asociaţiei;
(2) Caracteristicile pe care trebuie să le ?ndeplinească planul de management şi condiţiile de contractare sunt prevăzute ?n Anexa 4
(3) ?n cazul nerespectării condiţiilor pe care asociaţia şi le-a asumat ?n contractul de delegare a dreptului de administrare contractul poate fi reziliat unilateral de către ANPA
Art. 6. - (1) Delegarea dreptului de administrare a pescuitului recreativ/sportiv pe un anumit bazin piscicol natural, se atribuie unei singure asociaţii de pescari sportivi, legal constituite;
(2) ?n cazul ?n care pe un bazin hidrografic obţin drept de pescuit recreativ/sportiv mai multe asociaţii de pescari sportivi, fiecare pe un anumit segment, acestea au obligaţia să-şi coreleze acţiunile din planurile de management, ?mpreună cu Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură astfel ?nc?t ecosistemul respectiv să fie tratat ?n mod unitar.
(3) Acţiunile de populare specificate ?n planul de management se vor face cu avizul ANPA şi ?n prezenţa inspectorilor piscicoli zonali.
Art. 7. - (1) Deţinătorul permisului de pescuit recreativ/sportiv poate practica pescuitul sportiv ?n bazinele piscicole naturale ?n care asociaţiile de pescari sportivi, legal constituite, au obţinut autorizaţie de pescuit recreativ/sportiv cu condiţia respectării regulilor stabilite de fiecare asociaţie ?n parte;
(2) Asociaţiile de pescari sportivi care obţin delegarea dreptului de administrare a pescuitului sportiv pe anumite bazine piscicole naturale au obligaţia de a depune, anual, la bugetul de stat 10% din contravaloarea taxelor obţinute de la pescarii sportivi;
(3) ?n Dunăre şi braţele sale, c?t şi ?n bazinele piscicole naturale neatribuite nici unei asociaţii de pescari sportivi pescuitul sportiv se practică cu permisul de pescuit recreativ/sportiv şi a timbrelor autocolante.
Art. 8. - Asociaţiile de pescari sportivi, legal constituite, care obţin autorizaţie de pescuit recreativ/sportiv au obligaţia de a nominaliza persoane care, după o verificare prealabilă de către Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură, vor fi ?mputernicite de a ?ncheia note de control ?n baza ordinului autorităţii publice centrale care răspunde de pescuit şi acvacultură. Notele de control vor fi transmise inspectorilor piscicoli teritoriali pentru a ?ncheia procese verbale de contravenţie;
Art. 9. - (1) Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură ca administrator unic al resursei acvatice vii poate suspenda permisul de pescuit recreativ/sportiv pe o perioada de 30 de zile in cazul in care exista un litigiu declarat sau poate anula permisul de pescuit la propunerea personalului propriu cu drept de control si a instituţiilor sau persoanelor abilitate cu drept de control, ?n situaţia ?n care sunt ?ncălcate dispoziţiile Legii nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi acvacultura, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
(2) De asemenea, Agenţia poate suspenda sau anula autorizaţia de pescuit recreativ/sportiv ?n cazul ?n care nu sunt respectate obligaţiile asumate prin planul de management.
Art. 10. ? La data intrării ?n vigoare a prezentului ordin prevederile referitoare la pescuitul sportiv ale Ordinelor MAPDR nr. 231/2006 şi 514/2007 precum şi anexele lor se abrogă.
Art. 11. - Anexele 1, 2, 3 şi 4 fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 12. - Prezentul Ordin va fi publicat ?n Monitorul Oficial al Rom?niei, Partea I şi va intra ?n vigoare la data de 1 ianuarie 2008.
MINISTRU
DACIAN CIOLOŞ
_________________
RDIN
privind pescuitul recreativ/sportiv ?n bazine piscicole naturale
In baza prevederilor:
- art. 73 lit. e), ale art. 12¹, ale art. 13, ale art. 13² alin. 1) din Legea nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi acvacultura, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Art. 6 lit. c), art. 9, alin. (1), lit. A, pct. b ) din Hotăr?rea Guvernului nr. 865/ 2005 privind organizarea si funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Pescuit si Acvacultura;
- Hotăr?rii Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, cu modificările şi completările ulterioare;
Av?nd in vedere:
- Referatul de aprobare al Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură nr. 877/26.02.2007
ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite următorul
O R D I N
Art. 1. - Practicarea pescuitului recreativ/sportiv ?n bazinele piscicole naturale se face ?n baza permisului de pescuit recreativ/sportiv nominal şi a timbrelor autocolante, emise de Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură şi distribuite de asociaţiile de pescari sportivi, legal constituite.
Art. 2. - (1) Permisul de pescuit recreativ-sportiv nominal şi timbrele autocolante sunt documente, cu regim special, ?nseriate, tipărite şi emise de Agenţia Naţională pentru Pescuit si Acvacultura, ?n calitate de administrator unic al resurselor acvatice vii;
(2) contravaloarea timbrelor autocolante constituie venit la bugetul de stat;
(3) Permisul de pescuit recreativ/sportiv este nominal si netransmisibil fiind valabil ?nsoţit de actul de identitate;
(4) Modelul permisului de pescuit recreativ-sportiv este prevăzut ?n Anexa 1;
(5) Modelul timbrelor autocolante este prevăzut ?n Anexa 2.
Art. 3 - (1) Permisul de pescuit recreativ-sportiv nominal atestă calitatea de pescar sportiv;
(2) Pescuitul sportiv ?n Marea Neagră se practică ?n baza permisului de pescuit recreativ-sportiv nominal;
(2) Pentru dreptul de pescuit sportiv ?n bazinele piscicole naturale, altele dec?t Marea Neagră, ANPA tipăreşte şi eliberează timbre speciale, autocolante. Acestea se vor aplica pe permisul de pescuit, ?n locurile special delimitate, pe verso;
(3) Timbrele autocolante au o perioadă de valabilitate anuală. Culoarea lor certifică categoria de ape unde se poate practica pescuitul sportiv (ape de munte, ape colinare şi de şes, inclusiv Dunărea (cu excepţia RBDD), Delta Dunării;
(4) Valoarea timbrelor autocolante anuale este de 25 lei pentru apele colinare, de şes şi Dunăre; 35 de lei pentru zona Rezervaţiei Biosferei ?Delta Dunării? şi 30 de lei pentru apele de munte;
Art. 4 - (1) Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură poate delega dreptul de administrare al pescuitului sportiv pe unele bazine piscicole naturale la solicitarea asociaţiile de pescari sportivi, legal constituite;
(2) Delegarea de către ANPA a dreptului de administrare a pescuitului sportiv se face pe baza unui plan de management a resurselor acvatice vii şi a documentelor de prezentare depuse de asociaţiile de pescari sportivi legal constituite;
(3) Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură emite anual autorizaţia de pescuit recreativ-sportiv asociaţiilor de pescari sportivi, legal constituite, care obţin delegarea dreptului de administrare a pescuitului sportiv pe unele bazine piscicole naturale
(4) ?n autorizaţie este precizată delimitarea exactă a bazinelor piscicole naturale unde asociaţia primeşte delegare de administrare a pescuitului recreativ/sportiv.
(5) Modelul autorizaţiei de pescuit recreativ-sportiv este prevăzut ?n Anexa 3.
Art. 5. - (1) Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură nominalizează asociaţia de pescari sportivi, legal constituită, care primeşte delegarea de administrare a pescuitului recreativ-sportiv pe un anumit bazin piscicol natural, ?n baza unui plan de management pe o perioadă de 5 ani, propus de solicitanţi şi a documentelor de prezentare ale asociaţiei;
(2) Caracteristicile pe care trebuie să le ?ndeplinească planul de management şi condiţiile de contractare sunt prevăzute ?n Anexa 4
(3) ?n cazul nerespectării condiţiilor pe care asociaţia şi le-a asumat ?n contractul de delegare a dreptului de administrare contractul poate fi reziliat unilateral de către ANPA
Art. 6. - (1) Delegarea dreptului de administrare a pescuitului recreativ/sportiv pe un anumit bazin piscicol natural, se atribuie unei singure asociaţii de pescari sportivi, legal constituite;
(2) ?n cazul ?n care pe un bazin hidrografic obţin drept de pescuit recreativ/sportiv mai multe asociaţii de pescari sportivi, fiecare pe un anumit segment, acestea au obligaţia să-şi coreleze acţiunile din planurile de management, ?mpreună cu Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură astfel ?nc?t ecosistemul respectiv să fie tratat ?n mod unitar.
(3) Acţiunile de populare specificate ?n planul de management se vor face cu avizul ANPA şi ?n prezenţa inspectorilor piscicoli zonali.
Art. 7. - (1) Deţinătorul permisului de pescuit recreativ/sportiv poate practica pescuitul sportiv ?n bazinele piscicole naturale ?n care asociaţiile de pescari sportivi, legal constituite, au obţinut autorizaţie de pescuit recreativ/sportiv cu condiţia respectării regulilor stabilite de fiecare asociaţie ?n parte;
(2) Asociaţiile de pescari sportivi care obţin delegarea dreptului de administrare a pescuitului sportiv pe anumite bazine piscicole naturale au obligaţia de a depune, anual, la bugetul de stat 10% din contravaloarea taxelor obţinute de la pescarii sportivi;
(3) ?n Dunăre şi braţele sale, c?t şi ?n bazinele piscicole naturale neatribuite nici unei asociaţii de pescari sportivi pescuitul sportiv se practică cu permisul de pescuit recreativ/sportiv şi a timbrelor autocolante.
Art. 8. - Asociaţiile de pescari sportivi, legal constituite, care obţin autorizaţie de pescuit recreativ/sportiv au obligaţia de a nominaliza persoane care, după o verificare prealabilă de către Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură, vor fi ?mputernicite de a ?ncheia note de control ?n baza ordinului autorităţii publice centrale care răspunde de pescuit şi acvacultură. Notele de control vor fi transmise inspectorilor piscicoli teritoriali pentru a ?ncheia procese verbale de contravenţie;
Art. 9. - (1) Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură ca administrator unic al resursei acvatice vii poate suspenda permisul de pescuit recreativ/sportiv pe o perioada de 30 de zile in cazul in care exista un litigiu declarat sau poate anula permisul de pescuit la propunerea personalului propriu cu drept de control si a instituţiilor sau persoanelor abilitate cu drept de control, ?n situaţia ?n care sunt ?ncălcate dispoziţiile Legii nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi acvacultura, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
(2) De asemenea, Agenţia poate suspenda sau anula autorizaţia de pescuit recreativ/sportiv ?n cazul ?n care nu sunt respectate obligaţiile asumate prin planul de management.
Art. 10. ? La data intrării ?n vigoare a prezentului ordin prevederile referitoare la pescuitul sportiv ale Ordinelor MAPDR nr. 231/2006 şi 514/2007 precum şi anexele lor se abrogă.
Art. 11. - Anexele 1, 2, 3 şi 4 fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 12. - Prezentul Ordin va fi publicat ?n Monitorul Oficial al Rom?niei, Partea I şi va intra ?n vigoare la data de 1 ianuarie 2008.
MINISTRU
DACIAN CIOLOŞ
_________________
- florentiniuga
- Master Admin
- Mesaje: 4649
- Membru din: 19 Noi 2007, 22:04
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Uite, e bine ca ne-ai postat acest proiect de ordin, pentru ca vom avea posibilitatea sa-l comparam cu ordinul care va fi semnat de ministru si vom vedea daca va baga cineva in seama toate discutiile acelea bine argumentate. Nu vreau sa spun ca nu ne intereseaza dezbaterea pe aceasta tema. Pe mine, cel putin, ma intereseaza in cea mai mare masura dar astept primele reactii din partea oficialilor. Pana atunci nu stiu ce pot sa spun in plus fata de cei care au studiat "dosarul" ANPA impreuna cu juristii si au intors subiectul pe toate partile. Trebuie sa admit ca sunt unii mai bine informati decat mine si nu e cazul sa ma dau rotund. Pot doar sa emit supozitii bazate pe instinctul de jurnalist si sa apreciez ca ANPA a pregatit deja o alta versiune, usor modificata, pe care o va scoate la momentul potrivit si care va crea impresia ca a ascultat ceva din dezbaterile publice. Va fi insa doar o modificare de forma si nu de fond. Cand va fi momentul acela? Pai sa vedem. Autorizatiile au fost prelungite pana la 01.06. Asta ne atrage atentia ca nu se grabesc si nu se grabesc sa ia nici banii pe permisele CNAFP, nici pe vigniete. Sunt dispusi sa astepte chiar pana la jumatatea anului. Intrebarea e de ce? O varianta ar fi ca le convine situatia si ca trebuie asteptat ca unii sa-si rezolve anumite probleme, pentru a beneficia de noul ordin. O alta varianta ar fi aceea ca e an electoral si pescarii reprezinta o masa electorala destul de importanta, daca sunt atrasi cu promisiunile potrivite. Acum e prea devreme, deci li s-a dat ceva de rumegat pana incepe campania. Apoi vor incepe sa cante cu glas de sirena. Daca dezbaterile vor dura mai mult de 45 de zile, atunci asta este varianta corecta, caz in care ne-am putea astepta chiar la modificari majore ale ordinului si chiar la promisiuni de modificare a legii pescuitului. Traim si vedem.
Opservatiile sunt corecte.
In situatia in care se pastreaza forma actuala a Ordinului in judetele care au mai multe asociatii pescarii vor trebui sa-si faca permise la toate asociatiile pentru a putea sa pescuiasca in toate apele din judet ceea ce nu mi sa pare corect. Iar vinieta respectiva nu cred ca o va lua nimeni deoarece este valabila numai pentru apele care nu sunt arondate de nici o asociatie , adica ape fara peste
In situatia in care se pastreaza forma actuala a Ordinului in judetele care au mai multe asociatii pescarii vor trebui sa-si faca permise la toate asociatiile pentru a putea sa pescuiasca in toate apele din judet ceea ce nu mi sa pare corect. Iar vinieta respectiva nu cred ca o va lua nimeni deoarece este valabila numai pentru apele care nu sunt arondate de nici o asociatie , adica ape fara peste
ar fi un gest apreciabil ptr ca sunt foarte multi pescari care nu pescuiesc numai pe un rau ci pe mai multe , eu de exemplu pescuiesc si pe raul Mures dar si pe Tarnava Mare ! ce ar trebuii sa fac sa imi fac 2 permise ptr cele 2 rauri ! nu mi se pare o chestie prea corecta atata timp cat nici una din asociatiile de pescari din judetul Mures nu au facut nici un fel de populare ! pe Lacul Bezid nu s-a mai efectuat o populare cu peste din 2003 dar in schimb daca doresti ca sa pescuiesti pe acel lac trebuie sa achiti o taxa suplimentara de 50 Ron doar pentru a biciuii apa ! ?Toti vorbesc despre populari dar nici unu nu arata ! AJVPS se lauda ca populeaza in fiecare an Lacurile De la Zau de Campie dar in toamna efectuaza recoltari masive ca nu mai ramane nimic , si dupa aceea mai iau taxa de la pescari de mocca 2 ani de zile ! Cam asa arata situatia in judetul Mures prieteni pescariii
- florentiniuga
- Master Admin
- Mesaje: 4649
- Membru din: 19 Noi 2007, 22:04
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
O observatie pertinenta! Cine ar vrea sa pescuiasca in 2008 pe sectorul alocat unei alte asociatii, ar plati o taxa suplimentara, fara absolut niciun motiv, asociatia respectiva nefacand inca nimic pentru a se justifica perceperea acelei taxe. Ar trebui sa treaca cel putin un an, in care sa faca populari, amenajari, ecologizari, etc. dupa care sa aiba pretentii. Anul acesta insa, ar percepe taxa, doar pentru ca le-a dat ANPA dreptul acesta. Total incorect!
Asa ca fapt divers ,pentru Canalul Siderurgic Calarasi , o societate ce a obtinut anul trecut o licenta de acvacultura pe aceasta apa sustine ca e singura in masura sa elibereze permise de pescuit ,lucru infirmat pana acum de catre AJVPS care aminteste ca detine licenta pentru Dunare ,bratul Borcea si "derivatiile naturale si artificiale ale acestora" ! In condiile actuale ma pot trezi oricand (pana la 01.06.2008 cel putin ) ca platind taxa de pescuit la AJVPS sunt considerat braconier de catre firma care a concesionat balta si chiar as putea plati la un moment dat o alta taxa (de la 01.06.2008) celui care va obtine in final (altul decat AJVPS) drepturi depline asupra acesteia (AJVPS s-a judecat anul trecut cu o alta firma pentru acelasi lucru) .Deci am sa zicem toate sansele sa platesc de 2 ori in acelasi an, taxa de pescuit pentru aceiasi balta ! Poate ma insel ,bine ar fii !
Indiferent de cum va aparea noul ordin privind pescuitul , tot noi ,pescarii vom fi cei arsi! :twisted: Va garantez lucrul acesta!
In alta ordine de idei , prelungirea autorizatiilor acordate asociatiilor presupune implicit ca permisele eliberate in 2007 sunt valabile pana in 01.06.2008? :roll: Oricum pentru 2008 inca nu sunt tiparite,etc...Asta implica atunci doar vizarea carnetului de membru intr-o asociatie pentru 2008? Chiar astept un raspuns pertinent si mai ales clar, daca se poate!
Multumesc.
In alta ordine de idei , prelungirea autorizatiilor acordate asociatiilor presupune implicit ca permisele eliberate in 2007 sunt valabile pana in 01.06.2008? :roll: Oricum pentru 2008 inca nu sunt tiparite,etc...Asta implica atunci doar vizarea carnetului de membru intr-o asociatie pentru 2008? Chiar astept un raspuns pertinent si mai ales clar, daca se poate!
Multumesc.
- florentiniuga
- Master Admin
- Mesaje: 4649
- Membru din: 19 Noi 2007, 22:04
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
AJVPS nu te sprijina in cazul unui litigiu ? Atunci inseamna ca te-a inselat si-i poti actiona in instanta sau poti face o sesizare la Ag. pentru protectia consumatorului pentru ca nu ti-a fost asigurat serviciul pentru care ai platit sau ti-a fost vandut un serviciu pe care nu-l puteau presta (adica ai cumparat Arcul de Triumf). Cel putin ei ii actioneaza in numele tau in instanta si-ti recupereaza prejudiciile materiale si morale, dandu-le si o amenda substantiala.gor965 scrie:Asa ca fapt divers ,pentru Canalul Siderurgic Calarasi , o societate ce a obtinut anul trecut o licenta de acvacultura pe aceasta apa sustine ca e singura in masura sa elibereze permise de pescuit ,lucru infirmat pana acum de catre AJVPS care aminteste ca detine licenta pentru Dunare ,bratul Borcea si "derivatiile naturale si artificiale ale acestora" ! In condiile actuale ma pot trezi oricand (pana la 01.06.2008 cel putin ) ca platind taxa de pescuit la AJVPS sunt considerat braconier de catre firma care a concesionat balta si chiar as putea plati la un moment dat o alta taxa (de la 01.06.2008) celui care va obtine in final (altul decat AJVPS) drepturi depline asupra acesteia (AJVPS s-a judecat anul trecut cu o alta firma pentru acelasi lucru) .Deci am sa zicem toate sansele sa platesc de 2 ori in acelasi an, taxa de pescuit pentru aceiasi balta ! Poate ma insel ,bine ar fii !
Atunci cand cadeti la mijloc in conflictul intre 2 autoritati, apelati la o autoritate superioara sa descurce itele, nu va luptati singuri. Exista AGVPS peste AJVPS sau jandarmerie, primarie, prefectura, APC (fost OPC), CNFAPS, ANPA, Min. Agriculturii, primul ministru, presedintele sau... mai sus
Vorbind serios, nu va mai lasati inselati fara sa aveti nicio replica!
Re: Noul proiect de Ordin al Ministrului
Fratilor de ce nu vizionati site-ul ANPA unde sunt postate toate informatiile ce va trebuie.
Acolo gasiti ce ape au fost concesionate si cui.
Dunarea nu se concesioneaza la pescuit sportiv sau mai nou cum se spune nu se accepta nici un plan de menegement pt. Dunare.
Acolo gasiti ce ape au fost concesionate si cui.
Dunarea nu se concesioneaza la pescuit sportiv sau mai nou cum se spune nu se accepta nici un plan de menegement pt. Dunare.
Re: Noul proiect de Ordin al Ministrului
Dar dvs. va uitati la data cand s-au facut postarile ???!!! ...intre timp ne-am mai luminat si noi !mihavisa scrie:Fratilor de ce nu vizionati site-ul ANPA unde sunt postate toate informatiile ce va trebuie.
Acolo gasiti ce ape au fost concesionate si cui.
Dunarea nu se concesioneaza la pescuit sportiv sau mai nou cum se spune nu se accepta nici un plan de menegement pt. Dunare.
Oricum, va multumim ptr. sfat !
Re: Noul proiect de Ordin al Ministrului
Azi s-a publicat Ordinul in M.O.