parere

Moderatori: gor965, florentiniuga

Scrie răspuns
Avatar utilizator
lucian-nicolae
utilizator
utilizator
Mesaje: 38
Membru din: 09 Ian 2009, 16:59
Localitate: satu mare

parere

Mesaj de lucian-nicolae » 11 Ian 2009, 01:03

In primul rand as dori sa va urez tuturor un an nou fericit.
Sunt incepator in ale pescuitului si de aceea as dori sa aflu cateva pareri despre lansetele si mulinetele pe care le-am achizitionat:
-lansete Shimano Force Master Specimen Long Range ;3,96 m, 3 libre
-mulinete Okuma PL.-865.
As dori sa-mi scrieti cateva cuvinte si despre ce fir ar trebui sa folosesc pentru a lansa la distante mai mari.
Fir intins.

Avatar utilizator
LARY
Veteran
Veteran
Mesaje: 1390
Membru din: 22 Iun 2008, 18:13
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: parere

Mesaj de LARY » 11 Ian 2009, 01:38

la multi ani si bine ai venit printre noi. sculele sunt ok stai linistit dar pentru un incepator 3.90metri e cam mult.
o sati ia ceva vreme sa te obisnuiesti cu ele daca nu ai mai dat cu lanseta pina acum.
eu cind am trecut de la 2.70 la 3.60metri am realizat ca nui deloc aceeasi treaba. parca aveam in mina un stilp de telegraf care incepea dar nu se mai termina.
acum cind tin in mina un 2.70metri simt ca ii lipseste ceva si nu ar avea cotor de unde sa o tin in lansari.
(in urma cu doua luni am iesit cu 2.70 la peste si lansam cu o mina)
fir intins si multi crapi mari la primavara
Tel0762.865.274

Avatar utilizator
lucian-nicolae
utilizator
utilizator
Mesaje: 38
Membru din: 09 Ian 2009, 16:59
Localitate: satu mare

Re: parere

Mesaj de lucian-nicolae » 11 Ian 2009, 02:42

Am pescuit deja cu ele (4 partide) in toamna,dar va puteti da si voi seama dupa 8 ani de pauza..., tocmai de aceea am scris ca sunt incepator.
Imi poate da cineva niste sfaturi referitor la fir?pt. a lansa cat mai departe.

Avatar utilizator
cris71tian72
senior
senior
Mesaje: 250
Membru din: 01 Apr 2008, 18:11

Re: parere

Mesaj de cris71tian72 » 11 Ian 2009, 10:02