DUNAREA

Moderatori: gor965, mini_mic, Sebastian, vali003

Scrie răspuns
Avatar utilizator
bebe2011
Veteran
Veteran
Mesaje: 759
Membru din: 10 Mar 2011, 11:09

Re: DUNAREA

Mesaj de bebe2011 » 27 Sep 2011, 14:19

Bai nea Cosmine,de mers as merge cu draga inima numai ca eu lucrez afara iar cand ajung acasa de-abia imi permit o iesire de o zi-doua!La un pescuit pe Dunare asta e vax!Nu stiu cum ai dedus ca il provoc pe Sorin sau ca mi se pare ca pescuitul pe Dunare e usor,dar daca citesti cu atentie posturile mele ai sa vezi ca sustin exact contrariul.In alta ordine de idei,nu sunt chiar incepator,acum doi ani,la Mila 23, am parcat si eu in minciog ceva torpile si am idee cat de cat cum se pescuieste pe fluviu. Desi n-am pretins niciodata ca as fi vreun maestru crede-ma pe cuvant ca nu m-as face de rusine,asa novice cum sunt,la o eventuala provocare.Fire intinse in continuare si numai bine!
Ultima oară modificat 27 Sep 2011, 16:00 de către bebe2011, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
sorprodan
Veteran
Veteran
Mesaje: 850
Membru din: 28 Feb 2010, 10:44

Re: DUNAREA

Mesaj de sorprodan » 27 Sep 2011, 15:18

Dan Mitranescu scrie:
sorprodan scrie:
ROSCA MIREL scrie:marius caras mare am prins si ceva crap ; m-a omorit unul intr-o noapte nu l-am putut scoate . nea prodan nu ii lasa sa mai urce ia oprit la el la mai mare tata fir intins din partea mea
nu bre eu ai iau numa p-aia mari de va rup voua firele,,,,ai mici au unda verde sa mearga mai departe fire intinse va doresc si vouasi deasemenea vreau sa laud MTX-urile d-lui MITRANESCU bune lansete MAESTRE =D> urmatoarea captura ti-o dedic tie chiar daca este cam dura , asta-i viata [-(
Multumesc Sorin pentru dedicatie ! :D
Chiar daca pescuiesc mult pe Dunare nu am avut ocazia sa prind amuri ... Este un alt pescuit fata de cel pe care pot eu sa il fac ... si aici vorbesc de lipsa timpului.
Felicitari pentru pasiunea cu care pescuiesti ! Pentru capturi ... nu te felicit ... Astea vin de la sine ! :D