Zona Brasov
Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman
Re: Zona Brasov
O intrebare pentru iubitorii pescuitului.De curand am auzit de lacul Bolboci.In balta este foarte mult pastrav.Zona este splindita.Cunoaste cineva mai multe detalii despre acest loc?As vrea sa merg acolo.Acum ma gandesc ca este foarte frig si nu ar avea rost.Ma gandesc sa merg la inceputul lunii iunie.Pana atunci strang informati.
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
- daddy caddy
- senior
maine sunt pe partea cu oltu,ma duc sa-i dau bine-n falci sa-i umflu gusa ca la hamsteridavidnicolaie scrie:daca te referi la persoana daddy caddy,sigur nu cunosti persoana ,de la o bere? poate de la 2 sticle de whisky ,cu bere nu platesti cat poate beacostin.vlasceanu scrie:Masurat pe google earth, ca sa ajungi pe limba din mijloc tre sa mergi cam 1,4 km. Daca ai ceva mai mult echipament de dus si apuci sa bei o bere, sigur te culci .
STIL OSTIL
ENERGY CARP
ENERGY CARP
Inseamna ca vom fi vecini de standcostin.vlasceanu scrie:Ma antrenez si maine merg la Vadu.
Sper sa-i ademenesc spre malul de la intrare .
- costin.vlasceanu
- utilizator
teo42 scrie:Inseamna ca vom fi vecini de standcostin.vlasceanu scrie:Ma antrenez si maine merg la Vadu.
Fiecare... cum doarme asa isi asterne !
ptr brasoveni 6 Suporti K-Karp telescopic 60-100cm folositi o singura partida,cumparati cu 41 de lei bucta si ii vand cu 30 lei bucata.
eu voi fi la intrare pe partea cu calea feratacostin.vlasceanu scrie:teo42 scrie:Inseamna ca vom fi vecini de standcostin.vlasceanu scrie:Ma antrenez si maine merg la Vadu.
FIRE INCINSE MAINE !
- rares_giurgiu
- membru activ
stie cineva cum se prezinta domnii Mazare si Claudiu la concurs, a vorbit cineva cu ei?
LA TOTI NII GREU...................... DA' NU LA FEL!!!!!!!
-
- Veteran
am vorbit eu dimineata au deja 20 de kg http://www.chiroiu4greenlake.ro/forum/v ... &start=110
stand 2 Coraiu Claudiu - Munteanu Bogdan astea sunt ei