Zona Brasov

Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman

Scrie răspuns
Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 19 Apr 2011, 08:16

Imagine
Nepotelul care mai avea un pic si dormea
Imagine
Alt pestisor
Imagine
Eu cu nepotelul....au fost prinsi in acelasi timp
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 19 Apr 2011, 08:19

Imagine
Imagine
Imagine
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

Avatar utilizator
rares_giurgiu
membru activ
membru activ
Mesaje: 90
Membru din: 13 Feb 2011, 13:10

Re: Zona Brasov

Mesaj de rares_giurgiu » 19 Apr 2011, 10:46

salut, Ovidiule, dar cam batea vintul la partida asta, daca le mai faci reclama multa la Mazare si la Claudiu( ca doar impreuna s-au chinuit sa faca bilele) astia o sa-si deschida o afacere cu asa ceva, oricum sunt baieti de milioane si le tin pumnii la concurs si la competitiile viitoare. Si asteptam sa se mai dezmorteasca vremea sa inceapa si "batranii pesti" sa umble la mincare
LA TOTI NII GREU...................... DA' NU LA FEL!!!!!!!

Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 19 Apr 2011, 10:56

rares_giurgiu scrie:salut, Ovidiule, dar cam batea vintul la partida asta, daca le mai faci reclama multa la Mazare si la Claudiu( ca doar impreuna s-au chinuit sa faca bilele) astia o sa-si deschida o afacere cu asa ceva, oricum sunt baieti de milioane si le tin pumnii la concurs si la competitiile viitoare. Si asteptam sa se mai dezmorteasca vremea sa inceapa si "batranii pesti" sa umble la mincare