Utilizator DavidNicolaie
Moderatori: mini_mic, Sebastian, pharaoh, Coleman
Utilizator DavidNicolaie
un pescar,un OM,de toata isprava,am tot respectul pentru el, sunt putini oameni ca el,sa-i dea Dumnezeu sanatate si fire mereu intinse la pescuit.(pur si simplu: mi-a donat 3 lansete +++++ transport). Pe aceasta cale inca odata mii de multumiri.
Re: Utilizator DavidNicolaie
Si eu am primit de la el 3 mulinete Barracuda care m-au ajutat foarte mult...toata stima si respectul
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
Si mai presus de astea mi-a dat si imi da sfaturi in continuare pe care alt pescar nu ti le-ar spune nici in ruptul capului...Multumesc inca odata
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
-
- Veteran
cu siguranta mai sunt ca mine acum depinde cum vede fiecare lucrurile .eu dau cu o mana si pe viitor primesc cu alta asa e viata cred eu
- sece4u20
- senior
asa e david vorba aceea : de la mine mai putin de la Dumnezeu mai mult.
- Ion Mironov
- Partener
cinste tie david....sanatate si tot ceea ce oferi sa se intoarca inzecit...fir intins 2011....
-
- Veteran
multumesc si voua la feljonny_23 scrie:cinste tie david....sanatate si tot ceea ce oferi sa se intoarca inzecit...fir intins 2011....
domnului dita multa sanatate si astept prima captura cu betele poate ne arata si niste poze cu pesti prinsi asta m-ar face fericit
ovidiuvad ca are potential si anbitie si invata repede asta este in avantajul lui
Multumesc frumos...am si eu un fix...pescuitul...sapoi daca iti intra in sange numa popa t-il mai poate scoate.davidnicolaie scrie: ovidiuvad ca are potential si anbitie si invata repede asta este in avantajul lui
Dupa parerea mea sunt mai multe persoane.Unele persoane care pun suflet si fac totul din placere si alti care nu au auzit de asa ceva si pleaca acasa cu 30-50kg peste
Subscriu si eu despre DavidNicolaie.