Mesaj
de timer » 02 Feb 2011, 12:57
Vă prezint mai jos singurele metode garantate 100% că vă vor ajuta să reduceţi consumul sau să economisiţi benzină, motorină, etanol sau cu ce spirt medicinal merge maşina dvs. Nu lua graşi în maşină Maşina va trage mai greu odată ce aceste persoane se vor sui la bordul vehicolului dvs. Si, până la urmă, de ce trebuie să meargă cu maşina, la greutatea lor? Ia să meargă pe jos! Opreşte motorul în mers Specialiştii recomandă oprirea motorului la semafor, mai ales dacă l-aţi prins de la început. Aceasta e o soluţie pentru începători. Noi vă recomandăm cu caldură oprirea motorului când sunteţi în mers. Spre exemplu: când coborâţi un deal sau când v-aţi luat deja destul avânt pentru a ajunge până la primul semafor. Alimente ază doar joi la ora 20 Este ştiut printre oamenii din benzinării faptul că benzina nu are aceeaşi calitate în fiecare zi a săptămânii, chiar dacă, oficial, susţin contrariul. Sursele noastre bine informate ne-au spus că, de obicei, carburantul care iese lunea şi marţea pe porţile rafinăriilor este cel mai prost. Oamenii vin după weekend şi nu prea au chef de muncă, aruncă mucuri de ţigară, eugenii sau numere vechi din Adevărul sau Dilema Veche în cazanul cu motorină, uneori mai fac şi pipi, tot tacâmul. Marti după masă şi miercuri le vine cheful de muncă şi atunci iese benzina aia buna, curată, cu care găteşte bunica de pe eticheta de la “Untdelemn dela Bunica”. Benzina asta ajunge joi după masă în benzinăriile din ţară şi joi seara e la pompe. Garantăm că maşina dvs. va alerga ca şi cum ar avea motor de 4 litri, nu de 1.2, dacă alimentaţi joi seara. Nu asculta radioul şi nu porni climatizarea Fiecar e strop de benzină contează, iar prostii gen luminile, climatizarea, radioul, frâna de mână, semnalizarea, toate consumă benzină. Sigur, unii dintre voi le făceaţi de mult, dar acum e momentul să faceţi asta în mod organizat. Nici măcar nu deschideţi portbagajul decât dacă nu aveţi încotro (portbagajul se accesează prin scaunul din spate, are o siguranţă care pliază scaunul şi de acolo vă puteţi lua ce aveţi din portbagaj.
Masină cu două locuri? Exploraţi posibilitatea de a secţiona temporar maşina. Gândiţi-vă, v-aţi luat berlină cu motor de doi litri pentru că în weekend mergeţi la munte (nu intru acum în comparaţia benzină vs. transportul maşinii cu trenul până pe Valea Prahovei, e în tutorialul pentru avansaţi), dar în timpul săptămânii o folosiţi doar ca să mergeţi o persoană sau două la serviciu (tot in secţiunea pentru avansaţi, cum sa dai divorţ ca să economiseşti carburant). Bancheta din spate e goală! Mergeţi la un service sau la un vecin gospodar cu un autogen şi interesaţi-vă cât costă să secţionaţi maşina duminică seara şi să o lipiţi înapoi vineri după masă. Atenţie, dacă vă faceţi programare s-ar putea să primiţi o reducere! Nu ascultaţi de proşti Sfaturi imbecile gen “lasă maşina acasă şi circulă cu transportul in comun” sunt complet stupide şi anti-democratice. Experţii au analizat această soluţie au concluzionat la unison că nu funcţionează. F arurile cresc consumul Mai mulţi experţi în fizică şi ingineri NASA au concluzionat că, deşi se alimentează de la baterie, farurile aprinse cresc consumul cu până la 10%. Aşadar, încercaţi pe cât posibil să nu aprindeţi luminile decât dacă e vorba de o urgenţă (gen control politie). Cazuri în care nu sunt necesare farurile: ceaţă, ceaţă deasă, mersul pe DNuri, mersul pe ploaie sau pe ninsoare, vizibilitate redusă, staţionare în zone fără vizibilitate, şi, mai ales, noaptea. Aţi văzut lumea în cluburile de noapte că stau cu ochelari de soare la ochi, nu? Aşa e şi pe şosea. Cine are ochi, vede şi pe intuneric, cine nu, n-ar trebui sa conducă! Călătoriţi cu trenul Staţi, n-am zis să lăsaţi maşina acasa. Pentru o sumă modică, pentru că sunt în faliment, CFR marfă vă poate transporta maşina unde doriţi, reducând astfel consumul de carburant la zero. Pentru 10 lei şpagă la naş, veţi putea călători chiar şi dvs. în maşină, făcând astfel economie şi de bilete de tren. Condusul la consum Asta e pentru şoferii care petrec mult timp în aglomeraţiile urbane (adică în oraş, bă!). Sistemul e aşa: eşti primul la semafor şi ai în faţă aproximativ 1km de drum liber. Aştepţi să se pună verde si apoi apeşi acceleraţia uşor de tot. Schimbi viteza şi mergi cât mai încet posibil, să nu depăşeşti 30km/h. Dacă esti pe banda a doua sau a treia trebuie să mergi şi mai încet. Te înjură toate maşinile din spate? Dă-i în ma-sa, tu salvezi planeta, nesimţiţii dracului!Maşină cu motor mare cu consum mic? Asta e la mintea cocoşului. Un motor mare se va ambala mai puţin decât unul mic. Gândiţi-vă aşa: un tip musculos face mai puţin efort să care 100Kg decât unul mai slab. La fel şi motorul mare, va consuma mai puţin combustibil decât un motor mic, care trebuie să se opintească mai mult să tragă maşina, consumând mai mult.