doresc citeva informatii despre pescuitul crapului
Moderator: gor965
doresc citeva informatii despre pescuitul crapului
Incerc sa pescuesc la crap pe Olt,am mai multe nelamuriri cu privire la firul pe care este indicat s-al folosesc,cu momitor sau cu plumb,sa folosesc obligatoriu inaintas sau nu,ce numar trebuie sa fie acul.Ce momeala ar fi indicata:mamaliga,porumb,boiles,viermusi.Fiind curenti destul de puternici cum asi putea nadi.Stiu ca este o intrebare foarte generala dar pentru ca sunt incepator la crap ori ce informatie imi este de folos.Resoecte si fir intins la toata lumea.
- sece4u20
- senior
Re: doresc citeva informatii despre pescuitul crapului
daca ai citi nitel pe aici ai descoperi singur aceste raspunsuri. sau iti e lene sa cauti ???
Eu doar am intrebat, nu cred ca am dat cu parul I-am intrebat pe cei care au bunavointa sa-mi raspunda,daca dumneata nu vrei nu este nici un fel de problema.Totusi fir intins si Respecte!!!