Okuma Distance Carp Pro 60
Moderatori: gor965, florentiniuga
- ionut_catalin
- utilizator
Okuma Distance Carp Pro 60
Salut,
desi am citit despre aceasta mulineta foarte mult nu sunt inca decis sa o cumpar, ar mai fi si la Okuma Distance Carp Pro Integrator 80 problema ar fi ca intregrator nu se gaseste in Romania.
Sunt incepator , pescuiesc sportiv de 2 ani am folosit lansete si mulinete Lineaeffe, deci nu am experienta cu produse mai de calitate.
Sa trec la intrebari:
JRC Contact 3.60m 3lbs 2segm + Okuma Distance Carp Pro 60 se "pupa"?
(greutate lanseta 295g, mulineta 585g)
Partide de pescuit pe an 30-35
Unde voi pescui :
-Dunare(mediu 10 partide/an)
-Balti salbatice(slab 5 partide/an)
-Balti private (intens 10-15 partide/an)
(lansetele JRC le pot cumpara cu 160 ron bucata noi din Anglia)
(Okuma Distance Carp Pro 60 -este 300 ron in mai toate magazinele, pe Okazii am gasit aceasta oferta:
http://www.okazii.ro/pescuit/mulinete/v ... a124751431
pare prea ieftin ..cum imi dau seama daca este "originala" ?)(P.S: nu fac reclama doar imi intaresc o intrebare)
Va multumesc si astept cat mai multe pareri despre aceste doua produse.
desi am citit despre aceasta mulineta foarte mult nu sunt inca decis sa o cumpar, ar mai fi si la Okuma Distance Carp Pro Integrator 80 problema ar fi ca intregrator nu se gaseste in Romania.
Sunt incepator , pescuiesc sportiv de 2 ani am folosit lansete si mulinete Lineaeffe, deci nu am experienta cu produse mai de calitate.
Sa trec la intrebari:
JRC Contact 3.60m 3lbs 2segm + Okuma Distance Carp Pro 60 se "pupa"?
(greutate lanseta 295g, mulineta 585g)
Partide de pescuit pe an 30-35
Unde voi pescui :
-Dunare(mediu 10 partide/an)
-Balti salbatice(slab 5 partide/an)
-Balti private (intens 10-15 partide/an)
(lansetele JRC le pot cumpara cu 160 ron bucata noi din Anglia)
(Okuma Distance Carp Pro 60 -este 300 ron in mai toate magazinele, pe Okazii am gasit aceasta oferta:
http://www.okazii.ro/pescuit/mulinete/v ... a124751431