Cupa APS la crap, editia a III-a
Moderator: florentiniuga
Cupa APS la crap, editia a III-a
ASOCIATIA PESCAR SPORTIV
Organizator: Ionut SILIVESTRU si Gabriel CALOTA
Perioada de desfasurare: 14-17 Mai 2009
Concursul se tine pe bazinul Greaca - Cercani, in sistem "C&R"
Locuri disponibile: 25
Echipa de 2 sau 3 pescari cu drepturi depline.
Taxa de participare: 500 RON / echipa de 2. Pentru al 3-lea pescar se percepe o taxa suplimentara de 100 RON.
Concursul incepe joi 14 mai la ora 12 si se termina duminica 17 mai la ora 12 ( daca duminica la ora 12, o echipa este in drill, se mai acorda 15 minute pentru scoaterea pestelui.)
Acreditarea la Cercani se face joi 14 mai la ora 9.00.
Ora 9.30 tragerea la sorti a standurilor. (extragerea se face in ordinea efectuarii platii taxei de participare) . Daca o echipa nu este prezenta pana la ora precizata, plus un timp de asteptare rezonabil (sfertul academic), in locul ei va extrage unul din organizatori.
Intre orele 10.00- 12.00 - camparea si asezarea lansetelor pe suporti,pregatirea momelilor fara a se pescui si nadi.
Ora 12 se da startul.
PREMII: Pentru locul 1-2-3 se acorda CUPE si DIPLOME ( toti concurentii vor primi diplome de participare ) si premii in bani, dupa cum urmeaza :
Locul 1 - 3000 RON
Locul2 - 1500 RON
Locul3 - 1000 RON
Captura - 500 RON.
Premiile sunt garantate la participarea a 25 echipe. La un numar de echipe mai mic de 25 dar minim 20, premiile se recalculeaza.
Se puncteaza CRAP si AMUR ( cteno ) de la 1.5 kg.
REGULAMENT APS PENTRU DESFASURAREA SI ARBITRAREA CONCURSURILOR DE CRAP
I. CONSIDERATII GENERALE.
1. Echipele pot fi formate din 2 sau 3 concurenti.
2. Prin stand de concurs, se intelege locul destinat unei echipe pentru campare si pescuit in concurs. Standul va avea o suprafata de 8x8 metri.
3. Distanta minima intre standuri este de 50 m. In functie de configuratia locului se va alege maximul distantei care este posibil.
4. Organizatorul, are obligatia sa materializeze centrul standului si sa-l numeroteze. Daca este posibi, va trasa si limitele acestuia.
5. In buna intelegere si in colaborare cu echipele invecinate, concurentii vor stabili si marca jumatatea distantei fata de standurile vecine, daca aceasta nu este mai mare de 50 m
6. Dimensiunile standului si distanta intre standuri pentru concursul respectiv, sunt functie de configuratia locatiei de concurs si se vor anunta de catre organizator la sedinta tehnica.
7. Concurentii au obligatia sa respecte dimensiunile indicate pentru stand si sa respecte distanta intre standuri.
8. Echipamentul necesar unei echipe pentru participarea la concurs, trebuie montat si pastrat in totalitate in interiorul standurilor.
9. Eventualele litigii, privind delimitarea standurilor sau a distantei intre acestea, se solutioneaza de catre arbitri.
10. Repartizarea standurilor pe echipe, se face prin tragere la sorti. Tragerea la sorti se executa, cu toate echipele prezente, la sedinta tehnica.
II. REGULI DE CONCURS
1. Pe timpul zilei, este permisa circulatia pe balta doar a masinilor arbitrilor, organizatorilor, proprietarului sau concurentilor, cu viteza astfel incat sa nu deranjeze concurentii aflati in competitie. Concurentii sunt obligati sa anunte potentialii vizitatori ca nu este permis accesul cu masina, aceasta se lasa la intrare iar accesul lor este permis doar intre orele 09-18:00.
2. Concurentii au voie sa paraseasca standul in timpul zilei, dar nu au voie sa intre in standuri vecine si nici in culoarul de 5 metri stabilit de organizatori,culoar ce incepe din spatele standurilor.Pe timpul noptii, concurentii au voie sa paraseasca standul numai pentru nevoi fiziologice(in dreptul standului) si numai pentru deplasarea la masini sau la cort in situatia in care acesta nu este amplasat in stand.
3. Concurentilor le este permisa intrarea in alte standuri doar insotiti de arbitru pentru nevoi specifice (cantariri, martori solicitati la un anumit eveniment etc)
4. Concurentii sunt obligati sa pescuiasca in liniste. Este interzisa folosirea aparatelor audio, cu un volum care poate fi receptat si in standul vecin.
5. Concurentii sunt obligati sa se comporte civilizat si respectuos fata de vecinii de stand, de concurenti si de arbitri.
6. Concurentii au obligatia sa respecte prezentul regulament si sa respecte deciziile arbitrului.
7. Inainte de inceperea concursului, arbitrii vor verifica prezenta saltelei de receptie, a minciocului ecologic, a sacilor mari obligatorii si a sprayului dezifectant .
8. In cazul in care apar neintelegeri intre doua echipe vecine, referitoare la zona de pescuit, nadire sau orice alt subiect divergent, decizia finala se ia de catre arbitru.
9. Concurentii sunt obligati sa lase standul in perfecta stare de curatenie la final. Arbitrii au obligatia, sa verifice acest lucru si sa sanctioneze nerespectarea lui, inainte de afisarea clasamentului final.
II.A NADIREA
1. Nadirea si lansarea se desfasoara numai de pe mal.
2. Nu se poate folosi nada vie. Este permisa numai folosirea mixurilor,semintelor, boilies-urilor si peletelor.
3. Mixurile preparate si lansate, folosind produsele mai sus mentionate, trebuie sa aiba dimensiuni cu diametrul de maxim 100 mm.
4. Este permisa numai nadirea manuala. Se poate folosi bastonul de nadire(cobra), cupa de nadire,catapulta,racheta de nadire,lopata si accesoriile PVA(fire solubile,pungi solubile,saci solubili). Interzis orice sistem cu propulsie pe baza de aer comprimat.
5. Racheta de nadire nu trebuie sa aiba un diametru interior mai mare de 50mm si o lungime mai mare de 200mm.
6. Este interzisa nadirea grea(cu racheta de nadire,catapulta,lopata sau cupa de nadire) de la ora 18:00 pana la ora 10:00.
7. Este interzisa nadirea in standurile invecinate.
8. Se admite nadirea cu seminte doar daca sunt cel putin fierte.
9. Este interzisa detinerea de nada sau momeala vie in interiorul standului.
II.B PESCUIT
1. Se pescuieste cu maxim 4 lansete la apa şi maxim 2 lansete la apa folosite pentru markere. Se pot tine in stand oricate lansete de rezerva gata de atac, incarcate, dar fara ca monturile sa fie in apa.
2. Pescuitul se face cu un singur carlig pe montura. Este obligatorie folosirea monturilor care sa permita eliberarea crapilor in caz de ruptura.
3. Pentru protejarea capturilor, este obligatoriu momeala pe fir de par si folosirea carligelor fara contra. Organizatorul va detalia si va specifica elementele permise, la sedinta tehnica.
4. Se pescuieste doar in fata standului, locul pescuit se poate baliza cu markere(chiar si luminoase). Lanseurile spre stanga sau spre dreapta, nu vor depasi directia liniei de delimitare de la jumatatea distantei dintre standuri. Daca sunt sesizari, privind invadarea spatiului de catre o alta echipa, decizia apartine arbitrului.
5. Concurentul care este prins in drill la terminarea concursului, mai are la dispozitie inca 15 minute pentru scoterea capturii, daca drillul a inceput inainte de semnalul de final al concursului.
6. Concurentii sunt obligati sa fie dotati si sa foloseasca saci de crap suficienti(minim 10), saltea de primire, mincioc cu deschidere mare si plasa fina, spray dezinfectant.
7. Concurentii pot intra in apa pana la nivelul genunchilor numai in timpul drillului (cu minciocul si cu lanseta ) si la legarea sacilor. In caz de canicula se permite intrarea in apa pina la nivelul soldului ptr. a lega pestii la apa mai adanca.
8. Se permite legarea sacilor cu capturi si in afara standului, daca acest lucru nu deranjaza vecinul de stand.
9. Lungimea maxima a inaintasului folosit nu va depasi 8 m
10. Toate capturile se elibereaza, cu grija, dupa cantarire. Eliberarea se face de catre concurenti, in prezenta arbitrului si a vecinului de stand desemnat ca martor.
11. Este interzisa folosirea oricarui fel de sonar, ratusca, barca de nadit sau orice alte mijloace care nu sunt acceptate si tratate de acest regulament.
12. Este interzisa iluminarea standului pe timpul noptii, cu exceptia luminii de cap si a luminii din cort.
13. Nu este permis sa se faca focul pe timp de noapte, sau in locuri care nu sunt amenajate in acest scop pe timpul zilei.
14. In 5 minute de la semnalul de final al concursului, concurentii trebuie sa nu mai aiba lansete cu monturi in apa.
II.C CANTARIREA
1. Se puncteaza urmatoarele specii: crapul comun, oglinda, ten (amur).
2. Greutatea minim punctabila este de 1,5 kg (crap si cteno).
3. Este interzis sa se retina pestii care nu fac parte din specii punctabile, sau care sunt vizibil sub greutatea minim punctabila.
4. Este interzis sa se prezinte la cantarire capturi neviabile. Capturile in pericol, sunt anuntate imediat arbitrilor. Acestia le colecteaza si le pun la dispozitia organizatorului. Organizatorul are dreptul sa ceara concurentilor dovediti, plata capturilor moarte la un pret de 20 Ron\KG.
5. Daca o echipa prezinta la cantarire un crap ranit grav, din vina acestora, captura nu se puncteaza si se imputa la pretul specificat la punctul anterior.
6. Este strict interzis sa se retina sau sa se transporte pesti punctabili sau nu, in alte scopuri decat cantarirea si apoi eliberarea imediata.
7. La fiecare cantarire participa si semneaza obligatoriu un vecin de stand in calitate de martor. Complectarea fisei de arbitraj se face de catre arbitru. Arbitrul va consemna citet, numele si numarul standului, concurentului martor si toate datele privind capturile din standul unde se face cantarirea.
8. Pe foile de arbitraj, confirmarea masuratorilor si a datelor trecute de catre arbitri, se face prin stampila sau semnatura.
9. Cantaririle se fac la cerere(captura semnificativa, numar mare de pesti, canicula) sau dupa programul de cantariri stabilit de organizator. Programul de cantariri va fi anuntat de catre organizator, la sedinta tehnica.
10. Fiecare cantarire la o echipa, se trece in fisa de arbitraj si se semneaza de catre arbitru si un vecin de stand.
11. Este obligatorie pastrarea capturilor in conditii cat mai bune. In fiecare sac se poate pastra doar un singur crap.
12. Concurentii sunt obligati sa participe la cantaririle capturilor vecinilor de cite ori sunt solicitati de catre arbitri.
13. Concurentii au dreptul sa acorde prioritate activitatilor de pescuit in timpul cantaririlor.
14. Cantarirea se face cu acelasi tip de cantar pentru toate standurile.
15. Daca intervin alte probleme care nu sunt tratate in acest regulament, decizia se va lua de catre o comisie formata din: un reprezentatnt al organizatorilor, un concurent vecin de stand cu echipa care a semnalat problema si seful echipei de arbitri. Solutia se da in decurs de o ora de la semnalarea problemei.
III. SANCTIUNI
1. Se sanctioneaza cu ATENTIONARE VERBALA , nerespectarea urmatoarelor puncte din prezentul regulament: cap.I pct.5, 7, 8, cap.II pct.1, 7,B6, B7, B10, B12, B13, C3, C11.
2. Se sanctioneaza cu AVERTISMENT consemnat in fisa de arbitraj, nerespectarea de catre concurenti a urmatoarelor puncte: cap.II pct. 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, A1, A3, A5, A6, A7, A8, B3, B4, B9, B14, C4, C5.
3. Se sanctioneaza cu ELIMINARE din concurs, nerespectarea de catre concurenti a urmatoarelor puncte din prezentul regulament: cap.II , A2, A4, A9, B1, B2, B11, C6.
4. Dupa atentionarea verbala, echipele care nu se conformeaza, primesc avertisment la repetarea greselii pentru care au fost atentionate anterior.
5. Echipele care au primit doua avertismente sunt penalizate cu 20 kg si sunt eliminate din concurs la primirea celui de al treilea avertisment.
IV. PUNCTAJ
1. Se puncteaza cantitatea de peste capturata in concurs, ca suma a cantitatilor totale conform fiselor de arbitraj ale unei echipe.
2. Concurentii au obligatia sa verifice corectitudinea punctajului echipei, dupa afisarea clasamentului final. Sunt admise contestatiile scrise, care sunt insotite de copiile fiselor de arbitraj si care se fac in maxim 30 minute dupa afisarea clasamentului.
V. CONTESTATII
Contestatiile privind deciziile de arbitraj, se formuleaza in scris catre coordonatorrul echipei de arbitri si se depun in cel mult 1 ora de la consumarea faptei. Contestatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.
VI. ARBITRAJ
1. Arbitrii au obligatia sa respecte regulamentul in litera si spiritul lui, sa fie corecti, obiectivi si discreti.
2. Arbitrii sunt obligati sa aplice regulamentul si sa noteze sanctiunile acordate pe foile de arbitraj. Foaia de arbitraj care consemneaza sanctiunea, nu este conditionata de efectuarea unei masuratori.
3. Foile de arbitraj se intocmesc in dublu exemplar. Originalul ramane la arbitru si este folosit pentru intocmirea clasamentului, copia ramane la concurent pentru a-i servi acetuia la verificari si eventuale contestatii.
4. Arbitrilor nu li se permite deranjarea nejustificata a concurentilor.
5. Startul si finalul concursului se anunta prin semnal auditiv.
6. In sprijinul deciziilor lor, functie de gravitatea sanctiunii, arbitrii pot apela la martori din echipele invecinate.
7. Arbitrii au obligatia sa raspunda in orice moment solicitarilor motivate ale concurentilor.
8. Arbitrii, indiferent de situatie, vor avea un comportament civilizat bazat pe respect si intelegere fata de concurenti.
VII. DISPOZITII FINALE
1. Programul desfasurarii concursului, regulamentul de concurs si de arbitraj, se anunta din timp echipelor participante de catre organizatorul concursului.
2. Organizatorul are obligatia sa informeze exact concurentii despre dimensiunea si distanta intre standuri, caile de acces permise catre utilitati si orice alte date a caror necununoastere pot duce la incalcarea prezentului regulament.
3. Participarea la concurs, implica acceptarea fara rezerve din partea concurentilor, a prevederilor din prezentul regulament si obligatia de a i se conforma.
4. In caz de forta majora, concursul se poate reprograma, intrerupe sau se declara castigator cel care a prins cel mai mult peste sau ce mai mare captura, daca au trecut mai mult de 24 ore.
5. Daca nu au trecut 24ore, concursul se poate intrerupe si reprograma, dar la reluare concurentii isi pastreaza locurile initiale. Concursul reprogramat reincepe din minutul 1, netinandu-se cont de pestii care s-au prins in etapa suspendata.
6. In timpul concursului, divergentele sau incalcarile prezentului regulament se solutioneaza de catre arbitri.In afara acestuia se solutioneaza de catre organizator.
APS, Ionut Silivestru, Gabriel Calota si Dl.George Mihaila va doresc
FIR INTINS!
Festivitatea de premiere duminica la ora 14..00 .
Taxa trebuie achitata pana pe data de 10 mai 2009, iar ptr rezervare locului se achita avans (jumatate din suma) sau integral.
Unde se poate achita taxa :
Titular cont: Ionut Silivestru
Banca Volksbank Romania
Sucursala Municipiului Bucuresti
RO05VBBU2511SM0013562701
( daca platiti prin banca, rog sa-mi trimiteti OP sau confirmarea la fax 3039396, cu numele echipei platitoare sau telefon la unul din organiatori)
1. Ionut Silivestru 0722.510.555(Luni-Vineri,intre 09-18, in zona Universitate, ma sunati si ne intalnim)
Se vor mai organiza doua intalniri in Parcul Tineretului la date ce vor fi anuntate din timp.
2. Gabriel Calota - 0722701972
Addendum
In intampinarea cererilor facute de anumite echipe, am permis ca numarul de concurenti poate fi de 3 intr-o echipa. Echipa cu 3 membri va avea taxa de inscriere 600 RON si trebuie anuntat cu cel putin o saptamana inainte.
Se vor face schimbarile si in regulament.
Multumesc !
Organizator: Ionut SILIVESTRU si Gabriel CALOTA
Perioada de desfasurare: 14-17 Mai 2009
Concursul se tine pe bazinul Greaca - Cercani, in sistem "C&R"
Locuri disponibile: 25
Echipa de 2 sau 3 pescari cu drepturi depline.
Taxa de participare: 500 RON / echipa de 2. Pentru al 3-lea pescar se percepe o taxa suplimentara de 100 RON.
Concursul incepe joi 14 mai la ora 12 si se termina duminica 17 mai la ora 12 ( daca duminica la ora 12, o echipa este in drill, se mai acorda 15 minute pentru scoaterea pestelui.)
Acreditarea la Cercani se face joi 14 mai la ora 9.00.
Ora 9.30 tragerea la sorti a standurilor. (extragerea se face in ordinea efectuarii platii taxei de participare) . Daca o echipa nu este prezenta pana la ora precizata, plus un timp de asteptare rezonabil (sfertul academic), in locul ei va extrage unul din organizatori.
Intre orele 10.00- 12.00 - camparea si asezarea lansetelor pe suporti,pregatirea momelilor fara a se pescui si nadi.
Ora 12 se da startul.
PREMII: Pentru locul 1-2-3 se acorda CUPE si DIPLOME ( toti concurentii vor primi diplome de participare ) si premii in bani, dupa cum urmeaza :
Locul 1 - 3000 RON
Locul2 - 1500 RON
Locul3 - 1000 RON
Captura - 500 RON.
Premiile sunt garantate la participarea a 25 echipe. La un numar de echipe mai mic de 25 dar minim 20, premiile se recalculeaza.
Se puncteaza CRAP si AMUR ( cteno ) de la 1.5 kg.
REGULAMENT APS PENTRU DESFASURAREA SI ARBITRAREA CONCURSURILOR DE CRAP
I. CONSIDERATII GENERALE.
1. Echipele pot fi formate din 2 sau 3 concurenti.
2. Prin stand de concurs, se intelege locul destinat unei echipe pentru campare si pescuit in concurs. Standul va avea o suprafata de 8x8 metri.
3. Distanta minima intre standuri este de 50 m. In functie de configuratia locului se va alege maximul distantei care este posibil.
4. Organizatorul, are obligatia sa materializeze centrul standului si sa-l numeroteze. Daca este posibi, va trasa si limitele acestuia.
5. In buna intelegere si in colaborare cu echipele invecinate, concurentii vor stabili si marca jumatatea distantei fata de standurile vecine, daca aceasta nu este mai mare de 50 m
6. Dimensiunile standului si distanta intre standuri pentru concursul respectiv, sunt functie de configuratia locatiei de concurs si se vor anunta de catre organizator la sedinta tehnica.
7. Concurentii au obligatia sa respecte dimensiunile indicate pentru stand si sa respecte distanta intre standuri.
8. Echipamentul necesar unei echipe pentru participarea la concurs, trebuie montat si pastrat in totalitate in interiorul standurilor.
9. Eventualele litigii, privind delimitarea standurilor sau a distantei intre acestea, se solutioneaza de catre arbitri.
10. Repartizarea standurilor pe echipe, se face prin tragere la sorti. Tragerea la sorti se executa, cu toate echipele prezente, la sedinta tehnica.
II. REGULI DE CONCURS
1. Pe timpul zilei, este permisa circulatia pe balta doar a masinilor arbitrilor, organizatorilor, proprietarului sau concurentilor, cu viteza astfel incat sa nu deranjeze concurentii aflati in competitie. Concurentii sunt obligati sa anunte potentialii vizitatori ca nu este permis accesul cu masina, aceasta se lasa la intrare iar accesul lor este permis doar intre orele 09-18:00.
2. Concurentii au voie sa paraseasca standul in timpul zilei, dar nu au voie sa intre in standuri vecine si nici in culoarul de 5 metri stabilit de organizatori,culoar ce incepe din spatele standurilor.Pe timpul noptii, concurentii au voie sa paraseasca standul numai pentru nevoi fiziologice(in dreptul standului) si numai pentru deplasarea la masini sau la cort in situatia in care acesta nu este amplasat in stand.
3. Concurentilor le este permisa intrarea in alte standuri doar insotiti de arbitru pentru nevoi specifice (cantariri, martori solicitati la un anumit eveniment etc)
4. Concurentii sunt obligati sa pescuiasca in liniste. Este interzisa folosirea aparatelor audio, cu un volum care poate fi receptat si in standul vecin.
5. Concurentii sunt obligati sa se comporte civilizat si respectuos fata de vecinii de stand, de concurenti si de arbitri.
6. Concurentii au obligatia sa respecte prezentul regulament si sa respecte deciziile arbitrului.
7. Inainte de inceperea concursului, arbitrii vor verifica prezenta saltelei de receptie, a minciocului ecologic, a sacilor mari obligatorii si a sprayului dezifectant .
8. In cazul in care apar neintelegeri intre doua echipe vecine, referitoare la zona de pescuit, nadire sau orice alt subiect divergent, decizia finala se ia de catre arbitru.
9. Concurentii sunt obligati sa lase standul in perfecta stare de curatenie la final. Arbitrii au obligatia, sa verifice acest lucru si sa sanctioneze nerespectarea lui, inainte de afisarea clasamentului final.
II.A NADIREA
1. Nadirea si lansarea se desfasoara numai de pe mal.
2. Nu se poate folosi nada vie. Este permisa numai folosirea mixurilor,semintelor, boilies-urilor si peletelor.
3. Mixurile preparate si lansate, folosind produsele mai sus mentionate, trebuie sa aiba dimensiuni cu diametrul de maxim 100 mm.
4. Este permisa numai nadirea manuala. Se poate folosi bastonul de nadire(cobra), cupa de nadire,catapulta,racheta de nadire,lopata si accesoriile PVA(fire solubile,pungi solubile,saci solubili). Interzis orice sistem cu propulsie pe baza de aer comprimat.
5. Racheta de nadire nu trebuie sa aiba un diametru interior mai mare de 50mm si o lungime mai mare de 200mm.
6. Este interzisa nadirea grea(cu racheta de nadire,catapulta,lopata sau cupa de nadire) de la ora 18:00 pana la ora 10:00.
7. Este interzisa nadirea in standurile invecinate.
8. Se admite nadirea cu seminte doar daca sunt cel putin fierte.
9. Este interzisa detinerea de nada sau momeala vie in interiorul standului.
II.B PESCUIT
1. Se pescuieste cu maxim 4 lansete la apa şi maxim 2 lansete la apa folosite pentru markere. Se pot tine in stand oricate lansete de rezerva gata de atac, incarcate, dar fara ca monturile sa fie in apa.
2. Pescuitul se face cu un singur carlig pe montura. Este obligatorie folosirea monturilor care sa permita eliberarea crapilor in caz de ruptura.
3. Pentru protejarea capturilor, este obligatoriu momeala pe fir de par si folosirea carligelor fara contra. Organizatorul va detalia si va specifica elementele permise, la sedinta tehnica.
4. Se pescuieste doar in fata standului, locul pescuit se poate baliza cu markere(chiar si luminoase). Lanseurile spre stanga sau spre dreapta, nu vor depasi directia liniei de delimitare de la jumatatea distantei dintre standuri. Daca sunt sesizari, privind invadarea spatiului de catre o alta echipa, decizia apartine arbitrului.
5. Concurentul care este prins in drill la terminarea concursului, mai are la dispozitie inca 15 minute pentru scoterea capturii, daca drillul a inceput inainte de semnalul de final al concursului.
6. Concurentii sunt obligati sa fie dotati si sa foloseasca saci de crap suficienti(minim 10), saltea de primire, mincioc cu deschidere mare si plasa fina, spray dezinfectant.
7. Concurentii pot intra in apa pana la nivelul genunchilor numai in timpul drillului (cu minciocul si cu lanseta ) si la legarea sacilor. In caz de canicula se permite intrarea in apa pina la nivelul soldului ptr. a lega pestii la apa mai adanca.
8. Se permite legarea sacilor cu capturi si in afara standului, daca acest lucru nu deranjaza vecinul de stand.
9. Lungimea maxima a inaintasului folosit nu va depasi 8 m
10. Toate capturile se elibereaza, cu grija, dupa cantarire. Eliberarea se face de catre concurenti, in prezenta arbitrului si a vecinului de stand desemnat ca martor.
11. Este interzisa folosirea oricarui fel de sonar, ratusca, barca de nadit sau orice alte mijloace care nu sunt acceptate si tratate de acest regulament.
12. Este interzisa iluminarea standului pe timpul noptii, cu exceptia luminii de cap si a luminii din cort.
13. Nu este permis sa se faca focul pe timp de noapte, sau in locuri care nu sunt amenajate in acest scop pe timpul zilei.
14. In 5 minute de la semnalul de final al concursului, concurentii trebuie sa nu mai aiba lansete cu monturi in apa.
II.C CANTARIREA
1. Se puncteaza urmatoarele specii: crapul comun, oglinda, ten (amur).
2. Greutatea minim punctabila este de 1,5 kg (crap si cteno).
3. Este interzis sa se retina pestii care nu fac parte din specii punctabile, sau care sunt vizibil sub greutatea minim punctabila.
4. Este interzis sa se prezinte la cantarire capturi neviabile. Capturile in pericol, sunt anuntate imediat arbitrilor. Acestia le colecteaza si le pun la dispozitia organizatorului. Organizatorul are dreptul sa ceara concurentilor dovediti, plata capturilor moarte la un pret de 20 Ron\KG.
5. Daca o echipa prezinta la cantarire un crap ranit grav, din vina acestora, captura nu se puncteaza si se imputa la pretul specificat la punctul anterior.
6. Este strict interzis sa se retina sau sa se transporte pesti punctabili sau nu, in alte scopuri decat cantarirea si apoi eliberarea imediata.
7. La fiecare cantarire participa si semneaza obligatoriu un vecin de stand in calitate de martor. Complectarea fisei de arbitraj se face de catre arbitru. Arbitrul va consemna citet, numele si numarul standului, concurentului martor si toate datele privind capturile din standul unde se face cantarirea.
8. Pe foile de arbitraj, confirmarea masuratorilor si a datelor trecute de catre arbitri, se face prin stampila sau semnatura.
9. Cantaririle se fac la cerere(captura semnificativa, numar mare de pesti, canicula) sau dupa programul de cantariri stabilit de organizator. Programul de cantariri va fi anuntat de catre organizator, la sedinta tehnica.
10. Fiecare cantarire la o echipa, se trece in fisa de arbitraj si se semneaza de catre arbitru si un vecin de stand.
11. Este obligatorie pastrarea capturilor in conditii cat mai bune. In fiecare sac se poate pastra doar un singur crap.
12. Concurentii sunt obligati sa participe la cantaririle capturilor vecinilor de cite ori sunt solicitati de catre arbitri.
13. Concurentii au dreptul sa acorde prioritate activitatilor de pescuit in timpul cantaririlor.
14. Cantarirea se face cu acelasi tip de cantar pentru toate standurile.
15. Daca intervin alte probleme care nu sunt tratate in acest regulament, decizia se va lua de catre o comisie formata din: un reprezentatnt al organizatorilor, un concurent vecin de stand cu echipa care a semnalat problema si seful echipei de arbitri. Solutia se da in decurs de o ora de la semnalarea problemei.
III. SANCTIUNI
1. Se sanctioneaza cu ATENTIONARE VERBALA , nerespectarea urmatoarelor puncte din prezentul regulament: cap.I pct.5, 7, 8, cap.II pct.1, 7,B6, B7, B10, B12, B13, C3, C11.
2. Se sanctioneaza cu AVERTISMENT consemnat in fisa de arbitraj, nerespectarea de catre concurenti a urmatoarelor puncte: cap.II pct. 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, A1, A3, A5, A6, A7, A8, B3, B4, B9, B14, C4, C5.
3. Se sanctioneaza cu ELIMINARE din concurs, nerespectarea de catre concurenti a urmatoarelor puncte din prezentul regulament: cap.II , A2, A4, A9, B1, B2, B11, C6.
4. Dupa atentionarea verbala, echipele care nu se conformeaza, primesc avertisment la repetarea greselii pentru care au fost atentionate anterior.
5. Echipele care au primit doua avertismente sunt penalizate cu 20 kg si sunt eliminate din concurs la primirea celui de al treilea avertisment.
IV. PUNCTAJ
1. Se puncteaza cantitatea de peste capturata in concurs, ca suma a cantitatilor totale conform fiselor de arbitraj ale unei echipe.
2. Concurentii au obligatia sa verifice corectitudinea punctajului echipei, dupa afisarea clasamentului final. Sunt admise contestatiile scrise, care sunt insotite de copiile fiselor de arbitraj si care se fac in maxim 30 minute dupa afisarea clasamentului.
V. CONTESTATII
Contestatiile privind deciziile de arbitraj, se formuleaza in scris catre coordonatorrul echipei de arbitri si se depun in cel mult 1 ora de la consumarea faptei. Contestatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.
VI. ARBITRAJ
1. Arbitrii au obligatia sa respecte regulamentul in litera si spiritul lui, sa fie corecti, obiectivi si discreti.
2. Arbitrii sunt obligati sa aplice regulamentul si sa noteze sanctiunile acordate pe foile de arbitraj. Foaia de arbitraj care consemneaza sanctiunea, nu este conditionata de efectuarea unei masuratori.
3. Foile de arbitraj se intocmesc in dublu exemplar. Originalul ramane la arbitru si este folosit pentru intocmirea clasamentului, copia ramane la concurent pentru a-i servi acetuia la verificari si eventuale contestatii.
4. Arbitrilor nu li se permite deranjarea nejustificata a concurentilor.
5. Startul si finalul concursului se anunta prin semnal auditiv.
6. In sprijinul deciziilor lor, functie de gravitatea sanctiunii, arbitrii pot apela la martori din echipele invecinate.
7. Arbitrii au obligatia sa raspunda in orice moment solicitarilor motivate ale concurentilor.
8. Arbitrii, indiferent de situatie, vor avea un comportament civilizat bazat pe respect si intelegere fata de concurenti.
VII. DISPOZITII FINALE
1. Programul desfasurarii concursului, regulamentul de concurs si de arbitraj, se anunta din timp echipelor participante de catre organizatorul concursului.
2. Organizatorul are obligatia sa informeze exact concurentii despre dimensiunea si distanta intre standuri, caile de acces permise catre utilitati si orice alte date a caror necununoastere pot duce la incalcarea prezentului regulament.
3. Participarea la concurs, implica acceptarea fara rezerve din partea concurentilor, a prevederilor din prezentul regulament si obligatia de a i se conforma.
4. In caz de forta majora, concursul se poate reprograma, intrerupe sau se declara castigator cel care a prins cel mai mult peste sau ce mai mare captura, daca au trecut mai mult de 24 ore.
5. Daca nu au trecut 24ore, concursul se poate intrerupe si reprograma, dar la reluare concurentii isi pastreaza locurile initiale. Concursul reprogramat reincepe din minutul 1, netinandu-se cont de pestii care s-au prins in etapa suspendata.
6. In timpul concursului, divergentele sau incalcarile prezentului regulament se solutioneaza de catre arbitri.In afara acestuia se solutioneaza de catre organizator.
APS, Ionut Silivestru, Gabriel Calota si Dl.George Mihaila va doresc
FIR INTINS!
Festivitatea de premiere duminica la ora 14..00 .
Taxa trebuie achitata pana pe data de 10 mai 2009, iar ptr rezervare locului se achita avans (jumatate din suma) sau integral.
Unde se poate achita taxa :
Titular cont: Ionut Silivestru
Banca Volksbank Romania
Sucursala Municipiului Bucuresti
RO05VBBU2511SM0013562701
( daca platiti prin banca, rog sa-mi trimiteti OP sau confirmarea la fax 3039396, cu numele echipei platitoare sau telefon la unul din organiatori)
1. Ionut Silivestru 0722.510.555(Luni-Vineri,intre 09-18, in zona Universitate, ma sunati si ne intalnim)
Se vor mai organiza doua intalniri in Parcul Tineretului la date ce vor fi anuntate din timp.
2. Gabriel Calota - 0722701972
Addendum
In intampinarea cererilor facute de anumite echipe, am permis ca numarul de concurenti poate fi de 3 intr-o echipa. Echipa cu 3 membri va avea taxa de inscriere 600 RON si trebuie anuntat cu cel putin o saptamana inainte.
Se vor face schimbarile si in regulament.
Multumesc !
Asociatia Pescar Sportiv
Re: Cupa APS la crap, editia a III-a
1. Nica Aurel-Dan Serban
2. Barnescu Valentin + Dodenciu Costel
3. Oprea Dorel + partener
2. Barnescu Valentin + Dodenciu Costel
3. Oprea Dorel + partener
Asociatia Pescar Sportiv
- Marian Constantin
- Veteran
- Mesaje: 898
- Membru din: 16 Dec 2007, 13:55
Re: Cupa APS la crap, editia a III-a
Sionut scrie:Crap Zone nimic ? Nici macar o echipa
concursul organizat de tine se desfasoara concomitent cu a doua mansa din turneul de pe tancabesti organizat de catre carpzone
daca schimbi data sigur se inscriu cateva echipe carpzone
Ultima oară modificat 09 Apr 2009, 18:47 de către Marian Constantin, modificat 1 dată în total.
Re: Cupa APS la crap, editia a III-a
Marian , gresesti. Prima etapa este 24-26 aprilie. A doua etapa este 15-17 mai.
Dragos Dimache - Pescar sportiv
Fieldtester si colaborator SUPERBAITS
Fieldtester si colaborator SUPERBAITS
Re: Cupa APS la crap, editia a III-a
Marian,
Suntem pe target-uri diferite. Acela e individual, al meu e pe echipe. Si referitor la data... stii tu vreo data buna
Suntem pe target-uri diferite. Acela e individual, al meu e pe echipe. Si referitor la data... stii tu vreo data buna
Asociatia Pescar Sportiv
- Marian Constantin
- Veteran
- Mesaje: 898
- Membru din: 16 Dec 2007, 13:55
Re: Cupa APS la crap, editia a III-a
Sionut scrie:Marian,
Suntem pe target-uri diferite. Acela e individual, al meu e pe echipe. Si referitor la data... stii tu vreo data buna
risti la jumatatea lunii mai , crapul sa fie in bataie ....
28-31 mai si poate nu mai este in bataie
Re: Cupa APS la crap, editia a III-a
Balta Cercani a fost azi populata azi cu 50 de bucati intre 14 si 20 de Kg. Detalii si poze pe siteul APS.
Hai sa-i prindem. In concurs, binenteles
Hai sa-i prindem. In concurs, binenteles
Asociatia Pescar Sportiv
Re: Cupa APS la crap, editia a III-a
Marian,mary2005 scrie:
28-31 mai si poate nu mai este in bataie
intru peste alta actiune APS atunci. De aia mi-e foarte greu sa schimb. Sunt actiuni APS, arbitraje, alte concursuri, acorduri cu patronii de balti si sa le pui cap la cap iti ia o gramada de timp ...
Asociatia Pescar Sportiv
- Madalin Dirla
- Veteran
- Mesaje: 3312
- Membru din: 03 Mai 2008, 14:46
Re: Cupa APS la crap, editia a III-a
Poate facem noi un efort si venim
- Ion Mironov
- Partener
- Mesaje: 2622
- Membru din: 18 Iun 2008, 15:20
Re: Cupa APS la crap, editia a III-a
il facem sigur.......sau macar unul dintre noiMadalin007 scrie:Poate facem noi un efort si venim
Re: Cupa APS la crap, editia a III-a
Bineeeeeeeee, atunci cred ca ma bag si eu...dupa popularea de saptamana asta , e rost de ceva trofee.
Dragos Dimache - Pescar sportiv
Fieldtester si colaborator SUPERBAITS
Fieldtester si colaborator SUPERBAITS
Re: Cupa APS la crap, editia a III-a
Unul dintre crapii introdusi ieri a fost prins azi (si eliberat desigur ). Poza, deseara.
Asociatia Pescar Sportiv
Re: Cupa APS la crap, editia a III-a
f tare tata ... in 4 ore sunt pe balta ...