Cupa APS editia a 5-a

Moderator: florentiniuga

Avatar utilizator
IULIAN C
carpZone team
carpZone team
Mesaje: 981
Membru din: 26 Feb 2008, 10:28
Localitate: Buzau,Bucuresti(flotant)

Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de IULIAN C » 01 Sep 2010, 09:33

Postez un concurs luat de pe forumul APS(pt a informa si aici pescarii)

ASOCIATIA PESCAR SPORTIV
Organizator: CD APS si Ionut SILIVESTRU
Perioada de desfasurare: 9 - 12 Septembrie 2010
Concursul se tine pe bazinul Greaca - Cercani, in sistem "C&R"
Locuri disponibile: 20
Echipa de 2 sau 3 pescari .
Taxa de participare si premiile: 750 RON echipa


Concursul incepe Joi 9 septembrie la ora 12 si se termina duminica 12 septembrie la ora 12 ( daca duminica la ora 12, o echipa este in drill, se mai acorda 15 minute pentru scoaterea pestelui.)
Acreditarea la Cercani se face joi 9 septembrie la ora 9.00.
Ora 9.30 tragerea la sorti a standurilor. (extragerea se face in ordinea efectuarii platii taxei de participare) . Daca o echipa nu este prezenta pana la ora precizata, plus un timp de asteptare rezonabil (sfertul academic), in locul ei va extrage unul din arbitri.
Intre orele 10.00- 12.00 - camparea si asezarea lansetelor pe suporti,pregatirea momelilor fara a se pescui si nadi.
Ora 12 se da startul.

* PREMII: Pentru locul 1-2-3 se acorda CUPE si DIPLOME ( toti concurentii vor primi diplome de participare ) si premii in bani astfel :
Premiul I - 4500 RON+ cupa
Premiul II - 2000 RON+ cupa
Premiul III - 1500 RON+ cupa
Captura - 1000 RON+ cupa
Se puncteaza CRAP si AMUR ( cteno ) de la 1.5 kg.
* premiile sunt valabile doar in cazul participarii a 20 de echipe.


REGULAMENT APS PENTRU DESFASURAREA SI ARBITRAREA CONCURSURILOR DE CRAP



I. CONSIDERATII GENERALE.
1. Echipele pot fi formate din maxim 3 concurenti.
2. Prin stand de concurs, se intelege locul destinat unei echipe pentru campare si pescuit in concurs. Standul va avea o suprafata de 8x8 metri.
3. Distanta minima intre standuri este de 50 m. In functie de configuratia locului se va alege maximul distantei care este posibil.
4. Organizatorul, are obligatia sa materializeze centrul standului si sa-l numeroteze. Daca este posibi, va trasa si limitele acestuia.
5. In buna intelegere si in colaborare cu echipele invecinate, concurentii vor stabili si marca jumatatea distantei fata de standurile vecine, daca aceasta nu este mai mare de 50 m
6. Dimensiunile standului si distanta intre standuri pentru concursul respectiv, sunt functie de configuratia locatiei de concurs si se vor anunta de catre organizator la sedinta tehnica.
7. Concurentii au obligatia sa respecte dimensiunile indicate pentru stand si sa respecte distanta intre standuri.
8. Echipamentul de pescuit aflat in actiune trebuie montat si pastrat in totalitate in interiorul standurilor. Pentru restul de echipament se pot folosi umbrarele adiacente.
9. Eventualele litigii, privind delimitarea standurilor sau a distantei intre acestea, se solutioneaza de catre arbitri.
10. Repartizarea standurilor pe echipe, se face prin tragere la sorti. Tragerea la sorti se executa, cu toate echipele prezente la sedinta tehnica.

II. REGULI DE CONCURS
1. Pe timpul zilei, este permisa circulatia pe balta doar a masinilor arbitrilor, organizatorilor, proprietarului sau concurentilor, cu viteza redusa astfel incat sa nu deranjeze concurentii aflati in competitie. Concurentii sunt obligati sa anunte potentialii vizitatori ca nu este permis accesul cu masina, aceasta se lasa la intrare iar accesul lor este permis doar intre orele 09-20:00.
2. Concurentii au voie sa paraseasca standul in timpul zilei, dar nu au voie sa intre in standuri vecine si nici in culoarul de 5 metri stabilit de organizatori,culoar ce incepe din spatele standurilor.Pe timpul noptii, concurentii au voie sa paraseasca standul numai pentru nevoi fiziologice(in dreptul standului) si numai pentru deplasarea la masini sau la cort in situatia in care acesta nu este amplasat in stand.
3. Concurentilor le este permisa intrarea in alte standuri doar insotiti de arbitru pentru nevoi specifice (cantariri, martori solicitati la un anumit eveniment etc)
4. Concurentii sunt obligati sa pescuiasca in liniste. Este interzisa folosirea aparatelor audio, cu un volum care poate fi receptionat si in standul vecin.
5. Concurentii sunt obligati sa se comporte civilizat si respectuos fata de vecinii de stand, de concurenti si de arbitri.
6. Concurentii au obligatia sa respecte prezentul regulament si sa respecte deciziile arbitrului.
7. Inainte de inceperea concursului, arbitrii vor verifica prezenta saltelei de receptie, a minciocului ecologic, a sacilor mari obligatorii si a sprayului dezifectant .
8. In cazul in care apar neintelegeri intre doua echipe vecine, referitoare la zona de pescuit, nadire sau orice alt subiect divergent, decizia finala se ia de catre arbitru.
9. Concurentii sunt obligati sa lase standul in perfecta stare de curatenie la final. Arbitrii au obligatia, sa verifice acest lucru si sa sanctioneze nerespectarea lui, inainte de afisarea clasamentului final.

II.A NADIREA
1. Nadirea si lansarea se desfasoara numai de pe mal.
2. Nu se poate folosi nada vie. Este permisa numai folosirea mixurilor,semintelor, boilies-urilor si peletelor.
3. Mixurile preparate si lansate, folosind produsele mai sus mentionate, trebuie sa aiba dimensiuni cu diametrul de maxim 50 mm.
4. Este permisa numai nadirea manuala. Se poate folosi bastonul de nadire(cobra), cupa de nadire,catapulta,racheta de nadire,lopata si accesoriile PVA(fire solubile,pungi solubile,saci solubili). Interzis orice sistem cu propulsie pe baza de aer comprimat.
5. Racheta de nadire nu trebuie sa aiba un diametru interior mai mare de 50mm si o lungime mai mare de 200mm.
6. Este interzisa nadirea grea(cu racheta de nadire,catapulta,lopata sau cupa de nadire) de la ora 19:00 pana la ora 09:00.
7. Este interzisa nadirea in standurile invecinate.
8. Se admite nadirea cu seminte doar daca sunt cel putin fierte.
9. Este interzisa detinerea de nada sau momeala vie in interiorul standului.

II.B PESCUIT
1. Se pescuieste cu maxim 4 lansete la apa şi maxim 2 lansete la apa folosite pentru markere. Se pot tine in stand oricate lansete de rezerva gata de atac, incarcate, dar fara ca monturile sa fie in apa.
2. Pescuitul se face cu un singur carlig pe montura. Este obligatorie folosirea monturilor care sa permita eliberarea crapilor in caz de ruptura.
3. Pentru protejarea capturilor, este obligatoriu momeala pe fir de par si folosirea carligelor fara contra. Organizatorul va detalia si va specifica elementele permise, la sedinta tehnica.
4. Se pescuieste doar in fata standului, locul pescuit se poate baliza cu markere(chiar si luminoase). Lanseurile spre stanga sau spre dreapta, nu vor depasi directia liniei de delimitare de la jumatatea distantei dintre standuri. Daca sunt sesizari, privind invadarea spatiului de catre o alta echipa, decizia apartine arbitrului.
5. Concurentul care este prins in drill la terminarea concursului, mai are la dispozitie inca 15 minute pentru scoterea capturii, daca drillul a inceput inainte de semnalul de final al concursului.
6. Concurentii sunt obligati sa fie dotati si sa foloseasca saci de crap suficienti(minim 10), saltea de primire, mincioc cu deschidere mare si plasa fina, spray dezinfectant.
7. Concurentii pot intra in apa pana la nivelul genunchilor numai in timpul drillului (cu minciocul si cu lanseta ) si la legarea sacilor. In caz de canicula se permite intrarea in apa pina la nivelul soldului ptr. a lega pestii la apa mai adanca.
8. Se permite legarea sacilor cu capturi si in afara standului, daca acest lucru nu deranjaza vecinul de stand.
9. Lungimea maxima a inaintasului folosit nu va depasi 8 m
10. Toate capturile se elibereaza, cu grija, dupa cantarire. Eliberarea se face de catre concurenti, in prezenta arbitrului si a vecinului de stand desemnat ca martor.
11. Este interzisa folosirea oricarui fel de sonar, ratusca, barca de nadit sau orice alte mijloace care nu sunt acceptate si tratate de acest regulament.
12. Este interzisa iluminarea standului pe timpul noptii, cu exceptia luminii de cap si a luminii din cort.
13. Nu este permis sa se faca focul pe timp de noapte, sau in locuri care nu sunt amenajate in acest scop pe timpul zilei.
14. In 5 minute de la semnalul de final al concursului, concurentii trebuie sa nu mai aiba lansete cu monturi in apa.

II.C CANTARIREA
1. Se puncteaza urmatoarele specii: crapul comun, oglinda, ten (amur).
2. Greutatea minim punctabila este de 1,5 kg (crap si cteno).
3. Este interzis sa se retina pestii care nu fac parte din specii punctabile, sau care sunt vizibil sub greutatea minim punctabila.
4. Este interzis sa se prezinte la cantarire capturi neviabile. Capturile in pericol, sunt anuntate imediat arbitrilor. Acestia le colecteaza si le pun la dispozitia organizatorului. Organizatorul are dreptul sa ceara concurentilor dovediti vinovati de moartea pestilor , plata capturilor moarte la un pret de 20 Ron\KG.
5. Daca o echipa prezinta la cantarire un crap ranit grav, din vina acestora, captura nu se puncteaza si se imputa la pretul specificat la punctul anterior.
6. Este strict interzis sa se retina sau sa se transporte pesti punctabili sau nu, in alte scopuri decat cantarirea si apoi eliberarea imediata.
7. La fiecare cantarire poate participa si un vecin de stand in calitate de martor. Complectarea fisei de arbitraj se face de catre arbitru. Arbitrul va consemna citet, numele si numarul standului, concurentului martor si toate datele privind capturile din standul unde se face cantarirea.
8. Pe foile de arbitraj, confirmarea masuratorilor si a datelor trecute de catre arbitri, se face prin stampila sau semnatura.
9. Cantaririle se fac la cerere(captura semnificativa, numar mare de pesti, canicula) sau dupa programul de cantariri stabilit de organizator. Programul de cantariri va fi anuntat de catre organizator, la sedinta tehnica.
10. Fiecare cantarire la o echipa, se trece in fisa de arbitraj si se semneaza de catre doi arbitrii si optional de un vecin de stand in calitate de observator (daca doreste).
11. Este obligatorie pastrarea capturilor in conditii cat mai bune. In fiecare sac se poate pastra doar un singur crap.
12. Concurentii au dreptul sa acorde prioritate activitatilor de pescuit in timpul cantaririlor.
13. Cantarirea se face cu acelasi tip de cantar pentru toate standurile.
14. Daca intervin alte probleme care nu sunt tratate in acest regulament, decizia se va lua de catre o comisie formata din: un reprezentatnt al organizatorilor, un concurent vecin de stand cu echipa care a semnalat problema si seful echipei de arbitri. Solutia se da in decurs de o ora de la semnalarea problemei.

III. SANCTIUNI
1. Se sanctioneaza cu ATENTIONARE VERBALA , nerespectarea urmatoarelor puncte din prezentul regulament: cap.I pct.5, 7, 8, cap.II pct.1, 7,B6, B7, B10, B12, B13, C3, C11.
2. Se sanctioneaza cu AVERTISMENT consemnat in fisa de arbitraj, nerespectarea de catre concurenti a urmatoarelor puncte: cap.II pct. 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, A1, A3, A5, A6, A7, A8, B3, B4, B9, B14, C4, C5.
3. Se sanctioneaza cu ELIMINARE din concurs, nerespectarea de catre concurenti a urmatoarelor puncte din prezentul regulament: cap.II , A2, A4, A9, B1, B2, B11, C6.
4. Dupa atentionarea verbala, echipele care nu se conformeaza, primesc avertisment la repetarea greselii pentru care au fost atentionate anterior.
5. Echipele care au primit doua avertismente sunt penalizate cu 20 kg si sunt eliminate din concurs la primirea celui de al treilea avertisment.

IV. PUNCTAJ
1. Se puncteaza cantitatea de peste capturata in concurs, ca suma a cantitatilor totale conform fiselor de arbitraj ale unei echipe si se alcatuieste clasamentul pe CANTITATE.
Se puncteaza cantitatea de peste rezultata din suma celor mai mari 5 pesti si se alcatuieste clasamentul pe CALITATE.
Clasamentul general este o medie intre aceste 2 clasamente, in caz de egalitate primeaza clasamentul pe CANTITATE. (Ex. Echipa X are locul I la cantitate si locul V la calitate; in clasamentul general va avea 6 puncte. Castiga echipa cu cele mai putine puncte. Daca echipa Y are tot 6 puncte dar facute din locul II la cantitate si locul IV la calitate, aceasta va fi in urma echipei X).

2. Concurentii au obligatia sa verifice corectitudinea punctajului echipei, dupa afisarea clasamentului final. Sunt admise contestatiile scrise, care sunt insotite de copiile fiselor de arbitraj si care se fac in maxim 30 minute dupa afisarea clasamentului.

V. CONTESTATII
Contestatiile privind deciziile de arbitraj, se formuleaza in scris catre coordonatorrul echipei de arbitri si se depun in cel mult 1 ora de la consumarea faptei si sunt insotite de suma de 100 RON. Daca contestatia este intemeiata, suma este inapoiata contestatarului. Daca nu, aceasta revine organizatorului. Contestatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.

VI. ARBITRAJ
1. Arbitrii au obligatia sa respecte regulamentul in litera si spiritul lui, sa fie corecti, obiectivi si discreti.
2. Arbitrii sunt obligati sa aplice regulamentul si sa noteze sanctiunile acordate pe foile de arbitraj. Foaia de arbitraj care consemneaza sanctiunea, nu este conditionata de efectuarea unei masuratori.
3. Foile de arbitraj se intocmesc in dublu exemplar. Originalul ramane la arbitru si este folosit pentru intocmirea clasamentului, copia ramane la concurent pentru a-i servi acetuia la verificari si eventuale contestatii.
4. Arbitrilor nu li se permite deranjarea nejustificata a concurentilor.
5. Startul si finalul concursului se anunta prin semnal auditiv.
6. In sprijinul deciziilor lor, functie de gravitatea sanctiunii, arbitrii pot apela la martori din echipele invecinate.
7. Arbitrii au obligatia sa raspunda in orice moment solicitarilor motivate ale concurentilor.
8. Arbitrii, indiferent de situatie, vor avea un comportament civilizat bazat pe respect si intelegere fata de concurenti.

VII. DISPOZITII FINALE
1. Programul desfasurarii concursului, regulamentul de concurs si de arbitraj, se anunta din timp echipelor participante de catre organizatorul concursului.
2. Organizatorul are obligatia sa informeze exact concurentii despre dimensiunea si distanta intre standuri, caile de acces permise catre utilitati si orice alte date a caror necununoastere pot duce la incalcarea prezentului regulament.
3. Participarea la concurs, implica acceptarea fara rezerve din partea concurentilor, a prevederilor din prezentul regulament si obligatia de a i se conforma.
4. In caz de forta majora, concursul se poate reprograma, intrerupe sau se declara castigator cel care a prins cel mai mult peste sau ce mai mare captura, daca au trecut mai mult de 36 ore.
5. Daca nu au trecut 24 ore, concursul se poate intrerupe si reprograma, dar la reluare concurentii isi pastreaza locurile initiale. Concursul reprogramat reincepe din minutul 1, netinandu-se cont de pestii care s-au prins in etapa suspendata.
6. In timpul concursului, divergentele sau incalcarile prezentului regulament se solutioneaza de catre arbitri.In afara acestuia se solutioneaza de catre organizator.


CD APS, Ionut Silivestru si Dl.George Mihaila va doresc
FIR INTINS!


Festivitatea de premiere duminica la ora 14:00 .

Taxa trebuie achitata pana pe data de 01 Septembrie 2010, iar ptr rezervare locului se achita avans (jumatate din suma) sau integral.

Unde se poate achita taxa :

1. George Tomescu - 0727220686 - sunati si stabiliti intalnire
2. Ionut Silivestru 0722.510.555, 0732332119 (Luni-Vineri,intre 09-18, in zona Universitate, ma sunati si ne intalnim) sau seara in zona Berceni-Popesti Leordeni.
_________________
Ionut Silivestru
SISTEMUL DE VALORI N-O SA MI-L SCHIMB NICIODATA
Imagine

Avatar utilizator
IULIAN C
carpZone team
carpZone team
Mesaje: 981
Membru din: 26 Feb 2008, 10:28
Localitate: Buzau,Bucuresti(flotant)

Re: Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de IULIAN C » 01 Sep 2010, 09:44

Lista cu inscrisii la care Ionut Silivestru face un apel sa dea cat mai urgent o confirmare sau infirmare a participarii la acest concurs care iata ca esta foarte foarte aproape....
1 Stefan Ivan
2 Oprea Dorel + Ilie Costel
3 Dan Petrescu + Virgil Manea
4 FAE
5 Stan Alexandru
6 Nica Aurel+parteneri

7 Mosharu
8 Jhonny23+ Madalin007
9 Mihai Alexandru + Florentin Iuga
10 Dan Serban + Ionut Voicu
11 Dragomir Marius
12 George Alexandru + Mishu Sipanu
13 Ovidiu Oancea
14 Grecu Florin
15 Vasile Ivan + Sandu Gabriel
16 Neguleasa Ionut + Delcea Sergiu
17 Ene Claudiu + Costi Pascu
18 Piticu+Alifie+Jegu
19 Kitanu + partener
20 Mihai VOICU
21 Dan Biga
22 Bogdan Adrian
23 Iohann
24 Sandu Podaru
Cei cu rosu au confirmat participarea achitand un avans sau integral
SISTEMUL DE VALORI N-O SA MI-L SCHIMB NICIODATA
Imagine

Avatar utilizator
IULIAN C
carpZone team
carpZone team
Mesaje: 981
Membru din: 26 Feb 2008, 10:28
Localitate: Buzau,Bucuresti(flotant)

Re: Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de IULIAN C » 01 Sep 2010, 16:27

Daca din cei inscrisi vedeti aici,sau ii cunoasteti,rugamintea lui Ionut este sa il contactati cat mai urgent pt confirmarea/infirmarea participarii pt ca mai e f putin si tre sa stie ce si cum pt a organiza in conditii cat mai bune aceasta Cupa a APS!
Multumim!
SISTEMUL DE VALORI N-O SA MI-L SCHIMB NICIODATA
Imagine

Avatar utilizator
Madalin Dirla
Veteran
Veteran
Mesaje: 3312
Membru din: 03 Mai 2008, 14:46

Re: Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de Madalin Dirla » 01 Sep 2010, 21:27

Echima de la pozitia 8 nu poate participa deoarece nu va fi in tara in perioada respectiva.
Ne cerem scuze daca v-am creat neplaceri.
Fire intinse!!

Avatar utilizator
IULIAN C
carpZone team
carpZone team
Mesaje: 981
Membru din: 26 Feb 2008, 10:28
Localitate: Buzau,Bucuresti(flotant)

Re: Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de IULIAN C » 02 Sep 2010, 13:29

Macar tu ai confirmat ,Madalin,dar restul... :-?? ...
SISTEMUL DE VALORI N-O SA MI-L SCHIMB NICIODATA
Imagine

Avatar utilizator
Alexandru Mihai
Veteran
Veteran
Mesaje: 1520
Membru din: 16 Ian 2010, 14:33
Localitate: Mogosoaia

Re: Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de Alexandru Mihai » 02 Sep 2010, 15:59

Pozitia 9 se retrage din motive personale, ne cerem scuze.

Avatar utilizator
Marian Constantin
Veteran
Veteran
Mesaje: 898
Membru din: 16 Dec 2007, 13:55

Re: Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de Marian Constantin » 02 Sep 2010, 19:16

Va retrageti in masa [-x [-x [-x .... sa inteleg ca va este cumva frica de mine ? :D :D

Avatar utilizator
iulian petre
Veteran
Veteran
Mesaje: 1392
Membru din: 10 Feb 2008, 02:19
Localitate: BUCURESTI/zona Pantelimon
Contact:

Re: Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de iulian petre » 02 Sep 2010, 19:36

Pai acum chiar ca nu se mai inscriu ca te/ai dat de gol ca nu figura numele tau :D

Pt cine nu stie Mary are 8 participari la Greaca din care
5 locuri de 1 ,un loc 2 ,un loc 3 si o gherla :))

Avatar utilizator
xdanx
membru activ
membru activ
Mesaje: 122
Membru din: 28 Feb 2009, 19:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de xdanx » 02 Sep 2010, 19:58

Lista actualizata cu cei care au platit (copiata de pe forumul APS)

1 Stefan Ivan
2 Oprea Dorel + Ilie Costel
3 Dan Petrescu + Virgil Manea
4 FAE
5 Stan Alexandru
6 Nica Aurel+parteneri
7 Neguleasa Ionut+Delcea Sergiu+Iulian Comanescu
8 Iohann
9 Mosharu

10 Mihai Alexandru + Florentin Iuga
11 Dan Serban + Ionut Voicu
12 Dragomir Marius
13 George Alexandru + Mishu Sipanu
14 Ovidiu Oancea
15 Grecu Florin
16 Vasile Ivan + Sandu Gabriel
17 Kitanu + partener
18 Mihai VOICU
19 Dan Biga
20 Sandu Podaru

Avatar utilizator
IULIAN C
carpZone team
carpZone team
Mesaje: 981
Membru din: 26 Feb 2008, 10:28
Localitate: Buzau,Bucuresti(flotant)

Re: Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de IULIAN C » 02 Sep 2010, 21:05

iulian petre scrie:Pai acum chiar ca nu se mai inscriu ca te/ai dat de gol ca nu figura numele tau :D

Pt cine nu stie Mary are 8 participari la Greaca din care
5 locuri de 1 ,un loc 2 ,un loc 3 si o gherla :))
Tizule, nume ca al lui Mary atrag,nu sperie lumea,pt ca daca ar fi concursuri numai cu de'al de mine....cu zero la podiumuri...ar fi de o slaba calitate,am dreptate?
Astfel,cu cat atarna mai greu palmaresul unora,cu atat atrag concurenti acolo unde participa...
Apropo...Georgica si Mishu ...stii cumva daca vin?
Nu de alta dar cresc miza...
A...ia stai asa...daca ma uit mai bine...de fapt cate din echipele inscrise de la clubul tau vor participa?
Ca vad ca 90% sunt echipe Green Lake!
Daca faceti confirmarea pana maine dupa-amiaza,o sa se tina concursul,la ultima discutie cu Ionut Silivestru ,acesta a spus ca daca pana maine nu confirma lumea participarea,va fi nevoit sa amane concursul...ar fi pacat!
Deci...ne pregatim,sau stam acasa...???
SISTEMUL DE VALORI N-O SA MI-L SCHIMB NICIODATA
Imagine

Avatar utilizator
Marian Constantin
Veteran
Veteran
Mesaje: 898
Membru din: 16 Dec 2007, 13:55

Re: Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de Marian Constantin » 02 Sep 2010, 21:25

George Alexandru nu participa ... dar in schimb vine Sandu Podaru

Avatar utilizator
iulian petre
Veteran
Veteran
Mesaje: 1392
Membru din: 10 Feb 2008, 02:19
Localitate: BUCURESTI/zona Pantelimon
Contact:

Re: Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de iulian petre » 02 Sep 2010, 22:30

sincer cred ca pozitiile 11,13 si 15 nu vin :-? . Eu daca ma inscriu undeva merg si daca nu sunt sigur ma inscriu in ultimul moment.....la concursul de saptamana trecuta de la Greaca`mi-a venit sa merg la concurs joi dimineta si a doua zi am fost pe balta asa ca nu se stie ce visez si saptamana viitoare daca se tine :D

ps. am ochiul format si eu cred ca se inscriu maxim 12 echipe dar care au cat de cat sanse egale restul pana la 20 au deja locuri pierzatoare asa cum am patit eu ca pescuiam 4 standuri in acelas loc.......

Avatar utilizator
iulian petre
Veteran
Veteran
Mesaje: 1392
Membru din: 10 Feb 2008, 02:19
Localitate: BUCURESTI/zona Pantelimon
Contact:

Re: Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de iulian petre » 02 Sep 2010, 22:43

numarul 10 care a platit este Sandu Podaru =D>

Avatar utilizator
IULIAN C
carpZone team
carpZone team
Mesaje: 981
Membru din: 26 Feb 2008, 10:28
Localitate: Buzau,Bucuresti(flotant)

Re: Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de IULIAN C » 03 Sep 2010, 03:46

Da...
uite un copy/paste(sursa:APS):

1 Stefan Ivan
2 Oprea Dorel + Ilie Costel
3 Dan Petrescu + Virgil Manea
4 FAE
5 Stan Alexandru
6 Nica Aurel+parteneri
7 Neguleasa Ionut+Delcea Sergiu+Iulian Comanescu
8 Iohann
9 Mosharu
10 Sandu Podaru

11 Dragomir Marius
12 Ovidiu Oancea
13 Vasile Ivan + Sandu Gabriel
14 Kitanu + partener
15 Mihai VOICU
16 Dan Biga


Reamintesc :
1. Aceasta este doar lista de intentie, doar cine plateste are locul asigurat.
2. Tragerea la sorti a locurilor se face in ordinea achitarii taxei(primul platit, primul servit).
3. Cei cu rosu au platit avans sau integral .

Taxa de concurs se mai poate plati in urmatoarele locuri :
- la balta Greaca - Cercani -Dlui George Mihaila
- la magazinul Momeli si Acesorii din Str. Pargarilor nr.48. Sector2, Dlui. Vasile Mitrea.

Pentru cei care au platit taxa de inscriere sau avans, partidele de antrenament in sistem C&R costa 50 RON/24h.
Intrucat se apropie data concursului, rog pe cei inscrisi sa plateasca avans sau integral.
Concursul se tine cu minim 15 echipe si se va stabili in aceaste doua zile daca se va tine sau nu.

Dupa cum se vede, de la 6 echipe nu am nici un raspuns dar sunt convins ca nu e nici unul favorabil. Desi nu-mi dau seama de ce nu mai participa lumea, cred ca APS nu va mai organiza la anul concursuri de crap. E foarte obositor sa tragi de lume. Tin sa mai precizez ca tot efortul meu, in toate concursurile in care am fost implicat pana acum, a fost voluntar.
_________________
Ionut Silivestru
SISTEMUL DE VALORI N-O SA MI-L SCHIMB NICIODATA
Imagine

Avatar utilizator
iulian petre
Veteran
Veteran
Mesaje: 1392
Membru din: 10 Feb 2008, 02:19
Localitate: BUCURESTI/zona Pantelimon
Contact:

Re: Cupa APS editia a 5-a

Mesaj de iulian petre » 03 Sep 2010, 10:41

Ionut pai sa vedem de ce nu vin pescarii -(o parere personala)

-trebuie sa-si ia liber de la servici doua zile (multi au terminat concediul)-e si cazul meu
-deja oferta pe Greaca este mare fiind multe concursuri anul asta si mai sunt altele in desfasurare (crapul de aur)


ps. eu am propus in primavara sa faceti o editie si la noi pe balta ........ :-?? (poate chiar te costa mai putin inchiriatul baltii si ai deja si "clienti bastinasi :)) ")

Scrie răspuns

Înapoi la “Crap si somn”