Participa tinerele sperante si seniorii care s-au calificat la faza locala din : Oradea , Alesd , Beius , Marghita , Salonta , Sacuieni Bihor .
FIRE INTINSE concurentilor si sa cistige cei mai buni


Moderator: florentiniuga
voicua scrie:Locatia :lacul Cetariu - jud Bihor
Perioada de desfasurare : joi 01 - duminica 04 iulie 2010
Locuri disponibile : 20
Echipa de 2 pescari, pentru runner se achita suplimentar taxa de 100 lei
Taxa participare : 700 lei
Organizatori : Clubul Sportiv XTR Royal Team
Persoane de contact : Voicu Aurel (0744226448) sau Ghiti Ghiusan (0722355514)
PLATA TAXEI:
Se achita prin virament bancar la Banca Transilvania in cont RO03 BTRL 0660 1201 S983 39XX, titular cont Razvan Grindean, cu mentiunea “taxa Cupa Ardealului”, sau direct la una din persoanele de contact.
Inscrierea pe lista se face doar dupa achitarea cel putin a unui avans de 50% din taxa. Data limita de achitare integrala a taxei este 10 Iunie 2010. Neachitarea totala a taxei de participare pana la termenul limita duce la pierderea avansului dat.
Tragerea la sorti a ordinei de extragere a standurilor se face in ordinea achitarii taxei de participare.
PROGRAMUL CONCURSULUI:
-adunarea participantilor - joi 01 Iulie la ora 08.30; orele 08.30-09.30 tragerea la sorti a standurilor si prezentarea regulamentului;
-intre 09.30 si 11. 00 echipele se campeaza pe standuri, sondeaza apa, dar NU pot pescui;
-START la ora 11.00;
-joi ora 11.00 – duminica ora 11.00 competitie in desfasurare;
-duminica 04 iulie ora 11.00 finalul competitiei. Daca o echipa se afla in drill la momentul incheierii concursului, se mai acorda 15 minute pentru scoaterea pestelui.
CLASAMENT/PREMII:
- Locul 1 - 3000 lei
- Locul 2 - 2000 lei
- Locul 3 - 1500 lei
- Cea mai mare captura din concurs se premiaza cu 1000 lei
Pentru intocmirea clasamentului final,se vor face 2 clasamente separate,astfel :
-un clasament care va contabiliza DOAR CEI MAI GREI 10 PESTI PRINSI .
-un clasament care va contabiliza CANTITATEA TOTALA DE PESTI PRINSI.
Clasamentul final va fi intocmit in functie de CUMULAREA CELOR 2 CLASAMENTE.
Locul 1, 2 sau 3 final se poate cumula cu captura .Greutatea capturii se cumuleaza la cantitatea totala de peste prins.
Toti concurentii vor primii medalii si diplome de participare. Echipele clasate pe locurile 1-3 si detinatorii capturii vor primii si cupe.
NOTA : Premiile sunt valabile in cazul participarii a 18 echipe,urmand a fi modificate in functie de numarul acestora.(daca vor fi mai multe,vor creste,daca vor fi mai putine,vor scadea)
REGULAMENTUL COMPETITIEI/SANCTIUNI:
1.Se puncteaza crap si cteno egal sau mai greu de 1 kg.
2.Se pescuieste cu 4 lansete de echipa (in stand se pot tine pregatite un numar nelimitat) (ELIMINARE)
3.Zilnic se fac 3 cantariri oficiale la orele : 8 – 14 – 20. In cazul unui peste mai mare de 10 kg, arbitrul va fi sunat pentru cantarire in momentul capturarii, iar pestele se va elibera imediat dupa cantarire.
4.La cantarire participa OBLIGATORIU un vecin de stand.
5.Runner-ul are voie sa ajute la pregatirea nadei, sa ajute la cantar si la scoaterea sacilor din apa dar NU are voie sa pescuiasca si sa nadeasca. Este voie doar o singura schimbare intre membrii echipei, cu anuntarea in prealabil a arbitrilor/organizatorilor. (ELIMINARE)
6.Participantii au voie sa intre in apa pana la genunchi pentru a lega sacii de pastrare la pichet sau pentru folosirea minciogului. (AVERTISMENT)
7.Se vor folosi OBLIGATORIU: un singur carlig pe montura , nada atasata firului de par si monturi care sa elibereze usor plumbul in caz de rupere (DEPUNCTARE 20 KG)
8.Momeala vie este interzisa la pescuit sau nadit. Cerealele vor fi fierte sau inmuiate in prealabil (ELIMINARE)
9.Nadirea grea se poate efectua doar intre orele 9-19, nadirea usoara se poate face oricand (DEPUNCTARE 20 KG)
10.Nu este permisa folosirea momitorului de orice fel ( feeder, arc ),fiind in schimb permisa folosirea pastei pe plumb. (DEPUNCTARE 20 KG)
11.Sunt obligatorii: salteaua de receptie, spray antiseptic, minciog cu deschidere mare si plasa fina, minim 10 saci pentru pastrare de echipa.
12.Pestii peste 5 kg se tin cate unul in sac. Concurentii sunt obligati sa-si ia toate masurile pentru a asigura siguranta si integritatea pestilor capturati.La primul peste mort sau ranit(din vina concurentilor) echipa in cauza va fi DEPUNCTATA cu 20 kg,iar daca situatia se va repeta,echipa va fi ELIMINATA din competitie.
13.Este interzisa folosirea oricarui tip de sonar sau barca pentru nadire. (ELIMINARE)
14.Este permisa circulatia participantilor intre standuri intre orele 8 - 20, iar tot in aceasta perioada sunt acceptati si posibilii vizitatori, dar fara masini pe pista de concurs. (DEPUNCTARE 20 KG)
15. Intre orele 20 – 8 este permisa vizitarea standurilor doar de catre arbitrii/organizatori. Orice vizita in acest interval de timp – AVERTISMENT
16.Camparea se face in functie de configuratia malului. Distanta intre standuri este de MINIM 50 metri.
17.In cort este permis iluminatul de orice fel. In afara acestuia nu este permisa decat lanterna de cap. (DEPUNCTARE 20 KG)
18.Concurentii vor lasa standul curat dupa terminarea competitiei. Gunoiul menajer va fi depozitat in sacii menajeri oferiti de organizatori,acestia urmand a fi lasati in locurile indicate la finalul concursului. (DEPUNCTARE 20 KG)
19.Sunt interzise manifestarile huliganice si muzica data tare. (DEPUNCTARE 20 KG)
20. Daca se constata ca o echipa ajuta cu peste o alta echipa pentru avantajare la premii – ELIMINAREA din concurs a echipelor vinovate.
21.Orice diferende legate de locuri,directii de pescuit sau alte probleme care pot aparea pe timpul concursului se vor rezolva de catre arbitrii,echipele fiind obligate sa accepte hotararile acestora.
22.La doua avertismente acumulate,echipa in cauza va fi sanctionata cu depunctarea cu 20 de kg,iar la trei va fi eliminata din concurs.
ARBITRAJUL:
Se asigura un minim de 4 arbitrii.
Arbitrii/organizatorii pot controla la orice ora, fara acceptul participantilor, folosirea monturilor, a nadelor sau a standului.
MASA FESTIVA si PREMIEREA:
Dupa terminarea competitiei, organizatorii si sponsorii ofera tuturor participantilor masa festiva.
In spirit de fair-play, toti participantii vor lua parte la masa festiva si la felicitarea castigatorilor.
CONTESTATIILE ASUPRA ABATERILOR DE LA REGULAMENT SE POT FACE DOAR IN SCRIS, LA CEL MULT O ORA DE LA DESFASURAREA EVENIMENTULUI, VOR FI ANALIZATE SI SOLUTIONATE DE CATRE ARBITRII IMPREUNA CU ORGANIZATORII SI SE VOR INREGISTRA DOAR DUPA ACHITAREA SUMEI DE 100 LEI
SPONSORI : "TOTUL PENTRU CRAP" , " Magazinul Familion-Cluj Napoca" .
PARTENERI MEDIA :” xtr-royal-team.ro”, "Crap.ro" , "Crap.com.ro" .
Organizatorii va ureaza FIR INTINS!
_________________