Zona Brasov

Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman

Scrie răspuns
Avatar utilizator
OvidiuBV
senior
senior
Mesaje: 404
Membru din: 03 Mar 2010, 15:04
Localitate: Brasov

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 29 Apr 2010, 20:49

Sincer eu nu am fost niciodata la Popescu.Dc?K nu ma atras.Am fost numai la Bela
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

davidnicolaie
Veteran
Veteran
Mesaje: 1013
Membru din: 20 Noi 2009, 18:08
Localitate: brasov
Contact:

Re: Zona Brasov

Mesaj de davidnicolaie » 29 Apr 2010, 21:00

eu tot am incercat sa explic ca va veni ziua in care ve-ti merge doar la gratar si pescuit in vana .mi-am tot batut gura dar degeaba vreti sa eliberati 15 cati suntem aici acolo e vorba de sute de fomisti noi nu avem mentalitatea necesara va fii greu sa o schimbe cineva si cu siguranta va exista ziua cand va fii prea tarziu dar eu sunt de parere ca ar fii bine sa incercam noi atati cat suntem caci daca noi suntem un exemplu atunci vor intelege si alti din vorbe nu rezolvam nimic .decat sa pescuim in vana in 10 ani mai bine pescuim 20 si cu peste in balta. acum pare o gluma dar pe viitor va fii o normalitate

Avatar utilizator
papyllon
senior
senior
Mesaje: 433
Membru din: 18 Iun 2008, 19:27
Contact:

Re: Zona Brasov

Mesaj de papyllon » 29 Apr 2010, 21:47

dragan claudiu scrie:Va obliga cineva sa mergeti la popescu?
Daca vreti sa prindeti capturi si nu carasi(ciortani) mergeti fratilor pe balti cu peste mare,dar asa e romanul daca nu poate sa ia cu sacul ......... si va mai plingeti ca nu prindeti nimic cind nu baga peste...... :)) dar e frumos la un gratar si un pescuit ca-n vana =))

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

un adevarat pescar!

Avatar utilizator
Bogdanagy
utilizator
utilizator
Mesaje: 26
Membru din: 30 Mar 2010, 08:57
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Zona Brasov

Mesaj de Bogdanagy » 30 Apr 2010, 07:57

=D> =D> =D> =D> =D> =D> dap asa este , va dau dreptate >:D< >:D< >:D<