Zona Brasov
Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman
-
- Veteran
Re: Zona Brasov
mateo dute la belin la popescu ascultama acum cat se prinde peste .apoi daca te duci nu cred ca mai ai sanse .apropo vrb. cu sorin el stie sistemul si daca mergeti amandoi cu siguranta o sa prindeti credema stiu ce zic.
Ultima oară modificat 23 Mar 2010, 21:54 de către davidnicolaie, modificat 1 dată în total.
flo dar tu vb numai aici? pe mes nu ma bagi in seama MOLDOVENE
-
- Veteran
nimeni nu mai zice nimic ? sa pus lumea la somn sau a plecat la peste
Sunt aici domle...am disparut un pic cat am formatat calculatoru
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
-
- Veteran
davidnicolaie scrie:nimeni nu mai zice nimic ? sa pus lumea la somn sau a plecat la peste
deci sa inteleg ca vadu rosu merge la fel de prost ca in toamna singura chestie la belin ca stai noapte atuncia trage bine ca ziua slab tare si noaptea e cam frig voi cum rezistati eu un am cort doar in masina si eu nu beau palinca sau alte cele ca sunt cu masina dati-mi niste sfaturi!!!
Dar deja se incalzeste si nu mai e asa frig
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
-
- Veteran
se pare ca nu ai stat noaptea de mult timp sau de loc cum sa fie frig
cu masina langa tine cum sa bei neaparat palinca
trece seara atat de repede ca nici nu ai timp sa realizezi frigul
acum e frig seara noi am prins o seara excelenta saptamana trecuta acum dorm si afara de frumos ce este numai sa nu ploua
cu masina langa tine cum sa bei neaparat palinca
trece seara atat de repede ca nici nu ai timp sa realizezi frigul
acum e frig seara noi am prins o seara excelenta saptamana trecuta acum dorm si afara de frumos ce este numai sa nu ploua
Poti sta linistit si dak nu bei...faci un foc si il menti...dar nah depinde de fiecare.Mai exista optiunea sa mearga lumea la pescuit noaptea si la 10 se baga in masina si somn