Zona Brasov
Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman
- Yo_gabriel
- membru activ
Re: Zona Brasov
Felicitari pentru capturi baieti .. la mai mare
La Belin la Bela a mai fost cineva?Cum mai sta cu apa in balta dupa ploile care au fost,a mai crescut nivelul?
- sece4u20
- senior
venit de la doripesco dumbravita. nici un tac, ploaie si vant cat cuprinde
-
- Veteran
au fost si pesti mai inbracati ,dar ploaia nu ne-a lasat de loc
Multumim.... Sabin de poze.
- Fişiere ataşate
-
- DSC_0166.jpg (15.1 KiB) Vizualizat de 4827 ori
A fost un coleg la Dumbravita si a luat 4 kg de caras si 12 crapi de la 5:30 pana la 15:30sece4u20 scrie:venit de la doripesco dumbravita. nici un tac, ploaie si vant cat cuprinde
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!
frumos baieti, felicitaridavidnicolaie scrie:au fost si pesti mai inbracati ,dar ploaia nu ne-a lasat de loc
-
- Veteran
multumesc soni ,mi-ar place sa ne reintregim si sa pescuim de placere, ca pe timpuri.imi lipseste asta
Salutare,
Am facut si eu o scurta partida de pescuti la Ruganesti. Din 1 mai seara pana in 4 dimineata.Balta are potential dupa parerea mea.Am prins in jur de 15 exemplare ~ 70kg. Pesti cu greutatea intre 3 si 7 kg. Pe partea cealalta a fost un pescar care frecventeaza balta si a luat peste 22 bucati dar intr-un timp mai scurt cu greutati intre 3 si 12 kg + o frumoasa captura de 15+.
Mai jos sunt cateva poze cu pestii prinsi de mine. Cel mai frumos exemplar a intrat la feeder.L-am scos cu ac si fir de 12 iar pestele avea 5,2kg.
Am facut si eu o scurta partida de pescuti la Ruganesti. Din 1 mai seara pana in 4 dimineata.Balta are potential dupa parerea mea.Am prins in jur de 15 exemplare ~ 70kg. Pesti cu greutatea intre 3 si 7 kg. Pe partea cealalta a fost un pescar care frecventeaza balta si a luat peste 22 bucati dar intr-un timp mai scurt cu greutati intre 3 si 12 kg + o frumoasa captura de 15+.