Zona Brasov

Moderatori: Sebastian, pharaoh, vali003, Coleman

Scrie răspuns
OvidiuBV
senior
senior

Re: Zona Brasov

Mesaj de OvidiuBV » 06 Apr 2011, 18:20

sorinbv scrie:iar ca aglomeratie seamana cu cea de la bela. apropo buna ziua domnule bela ( poate mai aveti timp sa citiți pe aici) si imi pare rau ca nu va perii

Hahahahhaha.....Te-ai simtit cumva Sorin?Trebuia sa rad sau ce?...mai bine la Bela decat la Movile...fiecare unde ii place...numa ca unii se cred prea mari pescari si pleaca cu tot pestele acasa
Sunt un amator profesionist....Pescuitul este cel mai puternic drog al carui remediu nu ma intereseaza!!!

sorinbv
senior
senior

Mesaj de sorinbv » 06 Apr 2011, 18:54

ma eu nu va inteleg. am zis eu ceva de balta cu movile. de ce va simtiti voi cei care va place sa mergeti la bela . aveti cumva actiuni acolo :D am facut si eu o simpla comparatie. am mai zis eu ca din ZONA BRASOV ar trebui redenumita in ZONA BELA. ce tot sariti cand zice cineva ceva de bela sau de balta lui. va inteleg ca va place acolo si sistemul lui sportiv( zile libere) dar treb sa acceptati si parerile altora. crezi ca nu stiu ca bela mai intra pe forum, citeste si ii apreciaza pe cei cel lauda. mai baieti noi suntem pescari unii sportivi alti nu, dar nu cred ca ne-a imputernicit cineva sa decidem ce si cum. aici nu ar trebui sa expunem decat informatii despre partidele de pescuit. :-t . am observat ca cei care vb despre alte balti sau ii interesau anumite informatii nu mai intra pe forum, mai bine se lipsesc. :-h

davidnicolaie
Veteran
Veteran

Mesaj de davidnicolaie » 06 Apr 2011, 21:34